Circus Maximus (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ängeln?
Paket fr Brevbäraren?
Byfånen?

Om det är paket så vet ju någon om någon som är god iaf.

Tillägg!

Eller så snodde tjuven förmågan och är ond, och då var det ju ändå ingen god som blev skyddad :banghead:
Och då vet ingen något igen..

Senast ändrad:
Det jag ska titta närmare på idag är vad som har lett till att Habina har fått så många röster, jag vet att jag satte henne åt det goda hållet igår men när det är tre stycken som röstar på henne blir jag fundersam på om det är något jag har missat. Ska läsa igenom leken ordentligt nu och återkommer med mer efter det.

Habina många röster? Det har inkommit tre röster så här långt idag vad jag kan se: 1st på Idahoe, 1st på Snurrfian och 1st på Habina

Röstlista Dag3

13.32 LenaH röstar på Idahoe
13.34 Koppen röstar på Snurrfian
14.04 Snurrfian röstar på Habina

(hoppas jag inte missat någon)

• Gilla
Reactions: MM
Nähä, då kommer vi inte så mycket längre. Jag var som sagt inte säker, men ego får du väl påstå att jag har. ;) Blev helt klart för kaxig efter förra leken.

Om det känns bättre så är jag mer ödmjuk (läs: förvirrad) nu, tycker inte det är någon som är garanterat ond, utan mina misstankar är rätt vaga. :(
Men om inte var säker utan förvirrad varför skriver du då att du är säker? Vad vill du vinna med att låtsas säker på att folk är onda, vem vill du lura?

Habina många röster? Det har inkommit tre röster så här långt idag vad jag kan se: 1st på Idahoe, 1st på Snurrfian och 1st på Habina

Jag menar totalt, hon fick tre röster första dagen och tre igår. Rösterna första dagen är väl en sak, där hoppar man ju på vad som helst som går att motivera, men rösterna igår? Det är framförallt de som gör att jag vill titta närmare på Habina och även de som lade rösterna.

Lägger min röst redan nu och kikar in och ändrar om någonting som får mig att tänka om händer.

Lillelorden röstar på Habina

I huvudsak av samma anledningar som jag gjorde det igår. Det här är inte alls någonting jag är säker på vill jag poängtera, men jag tycker inte att någonting förändrats markant sedan gårdagen och i och med gårdagens intetsägande röstning är detta vad jag har att gå på. Jag håller även med om att hon varit väldigt "på" ända från början, vilket kanske i sig kan vara både en gods iver att vända på varje sten eller en onds försök att lägga rökridåer. Sen upplever jag att hon taggat ner lite sedan detta uppmärksammats av flera i tråden, kanske för att försöka dämpa misstankarna emot sig.

Men om inte var säker utan förvirrad varför skriver du då att du är säker? Vad vill du vinna med att låtsas säker på att folk är onda, vem vill du lura?

Jag tycker du kommer med många bra tankar och det gör mig misstänksam, men mer på Habina än dig.
Jag tyckte hon kändes skum innan dl1 och det stod ju mellan henne och Cirkus. Nu känns det som att jag kanske skulle gjort tvärtom än vad magkänslan just då kände.
Eller så är du ond och går på som fan men det skulle ju inte vara så lyckat om Habina ryker och visar sig vara god :cautious:

LenaH, den med flest inlägg. Tycker dock att det är mycket inlägg om ingenting, skulle vilja se mer teorier och funderingar. Får än så länge vara neutral för jag har inte reagerat på något av det hon skrivit i de teorier hon haft, men vill se mer.

Jag vill inte vinna något, det är precis som när vissa skriver "hurra" när en ulv lynchas. Det var ett uttryck för att jag trodde personen var ond, men nu var den tyvärr god och blev lynchad/käkad.

Jag tycker du kommer med många bra tankar och det gör mig misstänksam, men mer på Habina än dig.
Jag tyckte hon kändes skum innan dl1 och det stod ju mellan henne och Cirkus. Nu känns det som att jag kanske skulle gjort tvärtom än vad magkänslan just då kände.
Eller så är du ond och går på som fan men det skulle ju inte vara så lyckat om Habina ryker och visar sig vara god :cautious:

Inte bara mellan mig och cirkus. Paddington hade lika många röster. Jag måste erkänna att jag hade dig som neutral innan, men när du missar en sådan sak blir jag väldigt osäker. Kan du vara ond ändå och försöka få fler att rösta på mig?

Gah! Skitstressad och ska hinna fixa till mig innan gästerna kommer om en halvtimme.
Och ingen är sådär jättemycket misstänkt heller just nu:banghead:

Det blir en tidig och hafsig röst tyvärr!

Idahoe röstar på Lilltess

För att hennes röst igår var konstigt motiverad, även med förklaringen efteråt, samt att hon idag verkar ha hakat upp sig på mig. Dessutom upplever jag att hon rätt ofta påtalar att andra inte teoriar utan bara diskuterar, när jag upplever att hon själv gör det samma.

Lägger min röst redan nu och kikar in och ändrar om någonting som får mig att tänka om händer.

Lillelorden röstar på Habina

I huvudsak av samma anledningar som jag gjorde det igår. Det här är inte alls någonting jag är säker på vill jag poängtera, men jag tycker inte att någonting förändrats markant sedan gårdagen och i och med gårdagens intetsägande röstning är detta vad jag har att gå på. Jag håller även med om att hon varit väldigt "på" ända från början, vilket kanske i sig kan vara både en gods iver att vända på varje sten eller en onds försök att lägga rökridåer. Sen upplever jag att hon taggat ner lite sedan detta uppmärksammats av flera i tråden, kanske för att försöka dämpa misstankarna emot sig.

Så du röstar på mig för att jag hade dator första dl och därefter inte har dator dvs mindre tid att gå igenom leken?

Inte bara mellan mig och cirkus. Paddington hade lika många röster. Jag måste erkänna att jag hade dig som neutral innan, men när du missar en sådan sak blir jag väldigt osäker. Kan du vara ond ändå och försöka få fler att rösta på mig?

Jag har inte missat någonting!

Jag vet hur många röster alla fick, men för mig stod det mellan dig och Cirkus.
Bara läsa mitt röstinlägg så ser du.

Röstlista DL 3

13.32 LenaH röstar på Idahoe
13.34 Koppen röstar på Snurrfian
14.04 Snurrfian röstar på Habina
15.29 Lillelorden röstar på Habina
15.40 Idahoe röstar på Lilltess

Lilltess, här har vi ännu en med många inlägg. Tycker lite synd om henne då hon verkar förväxlas med andra hela tiden :D. Kan inte säga att jag reagerar på något hon skriver idag så hon får hamna bland de neutrala idag.

Paddington, ställer frågor och för leken framåt på det sättet. Funderar lite över Lillelorden och även Habina, har du fått något svar på dina funderingar? Har en diskussion med Matmissbrukaren kring tänkbara scenarion till varför vi fick en lugn natt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 580
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 385
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 051
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17