Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nåt jag funderat på är att det mest har varit OT samt prat om roller etc
Merparten av deltagarna håller med varandra, alt hjälper varandra med citat som nån annan undrar över eller bara är allmänt välvilliga. Ingen som sticker ut för mig än så länge. Flera SYNS men de sticker inte ut för mig iaf.
Och jag vågar inte gå på röstningarna i varesej DL 1 och 2, även om man givetvis har det i beaktning så har det inte största vikt vid min röst.
Men eftersom jag inte tänker speciellt logiskt eller djupt, ska jag försöka förklara hur jag tänker. så har jag tittat en del på Snurrfian det senaste. Och hon är bla en av dom som jag beskrev ovan. Mycket inlägg men lite innehåll. Hade vettigare inlägg på första DL än andra. Funderar på om hon vill hålla låg alt neutral profil för att inte sticka ut för mycket. Tomma inlägg med trams kan lika väl vara skrivna av en ulv just av den anledningen.
Och Klara fick en röst på sig och även cirkus (?) om jag inte minns fel. Bägge goda roller. Sedan vet jag inte om det är så att vi tänker olika eller om jag helt enkelt är pantad, men Snurrfian tycker Habina, Lilltess och Paddan sticker ut.
Habina är neutral för mig för tillfället. Hon är aktiv och engagerad och jag tvivlar på att en ulv skulle köra sånt race.
Likaså Lilltess som jag just nu sätter på goda sidan.
Hur olika vi ser på spelare, röstningar (ja, måste ju ha nånting), samt alla inlägg med tomt innehåll gör att jag drar öronen åt mig.
Koppen röstar på Snurrfian.
Nu ska jag duscha och hjälpa till med förberedelser för ikväll. Kommer inte hinna läsa eller skriva innan dl därför min tidiga röst.
Men eftersom jag inte tänker speciellt logiskt eller djupt, ska jag försöka förklara hur jag tänker. så har jag tittat en del på Snurrfian det senaste. Och hon är bla en av dom som jag beskrev ovan. Mycket inlägg men lite innehåll. Hade vettigare inlägg på första DL än andra. Funderar på om hon vill hålla låg alt neutral profil för att inte sticka ut för mycket. Tomma inlägg med trams kan lika väl vara skrivna av en ulv just av den anledningen.
Och Klara fick en röst på sig och även cirkus (?) om jag inte minns fel. Bägge goda roller. Sedan vet jag inte om det är så att vi tänker olika eller om jag helt enkelt är pantad, men Snurrfian tycker Habina, Lilltess och Paddan sticker ut.
Habina är neutral för mig för tillfället. Hon är aktiv och engagerad och jag tvivlar på att en ulv skulle köra sånt race.
Likaså Lilltess som jag just nu sätter på goda sidan.
Hur olika vi ser på spelare, röstningar (ja, måste ju ha nånting), samt alla inlägg med tomt innehåll gör att jag drar öronen åt mig.
Koppen röstar på Snurrfian.
Nu ska jag duscha och hjälpa till med förberedelser för ikväll. Kommer inte hinna läsa eller skriva innan dl därför min tidiga röst.
Jag vet att du inte sagt det, men det var vad jag förstod det som att du menade"Bara glida med" är dina egna ord som jag aldrig använt på dig. Det är skillnad på att glida med och att inte skriva något matnyttigt. Jag skriver ju detta för att få svar på tal. Då det oftast är där svaren kan färgas av att man är ond eller god.
Eller så är det en smidig "teori" att lägga när man är ond, likväl som god oavsett om man är först eller sist att rösta.Jo visst kan onda lagt första rösterna också, jag bara tänkte att om jag hade varit ulv så hade jag tyckt att det var smidigt att hoppa på ett drev i senare halvan för att kunna "gömma mig i mängden" samt slippa hitta på en egen teori..
Sen kan man självklart tänka annorlunda, det var bara en fundering från min sida
Jag vet att du inte sagt det, men det var vad jag förstod det som att du menade
Okej men tycker du att du fick det nu då?
Jag kanske gjorde det men det är inget jag minns, kan du fräsch upp minnet. Vad jag vet ifrågasatte jag lilltes motivering däremot.Lobelia-verkar leta onda, ifrågasatte Habinas röstmotivering igår och även om jag förstod den bättre så kan jag hålla med om att den var klen.
Lilltess var det ju...Jag kanske gjorde det men det är inget jag minns, kan du fräsch upp minnet. Vad jag vet ifrågasatte jag lilltes motivering däremot.
Stämmer. Blandat ihop dig med andra anteckningar. Ber om ursäktFörlåt men jag har varken röstat på Klara eller Cirkus, första dagen röstade jag på Habina och igår Bumpo, så jag vet inte varför du påstår att jag har röstat på goda? Ja Bumpo var god men inte närvarande, Habina har vi fortfarande inte en aning om var hon står.
Lilltess var det ju...
Jo visst har jag detTycker du kommer med bra tankar här. Dock är det liknande tankar som jag har fast mina är riktade mot Idahoe. . Har inte du reagerat på Idahoe eller du riktade in dig endast på snurrfian?
Du är för anonym!Amen jag har blivit ihopväxlad med alla här snart ju! Haha
Så här långt med lite hattigt läsning så sticker Lilltess och Habina ut lite för mig. Lilltess är väldigt på och verkar vilja tillskriva folk olika saker som inte riktigt stämmer, det kan vara missuppfattningar men gör mig ändå lite fundersam. Paddington gör ett förvirrat intryck, om det nu är felskrivningar eller annat vet jag inte riktigt... Jag ska sätta mig ner när jag har fixat mat och lite annat och försöka få lite rätsida på det hela...
Det är snarast hennes sätt att leta ulvar i början och haka upp sig på att att folk skrev att de hade hittat till leken. Något känns lite jagat över hennes sätt att jaga ulvar, lite överarbetat liksom. Sen kanske det är hennes sätt att leka, men det var det jag reagerade på.Vad när det gäller Habina sticker ut för dig? Jag kan inte se att du skrivit det någonstans?
Det är på GLäste även igenom Paddingtons inlägg och där är mest frågor och funderingar. Någon egen ordentligt teori kan jag inte hitta. Har för mig att hon brukar va rätt grym på att skriva ihop bra teoriinlägg? Kan va tidsbrist. Kan va för att det är svårt att teoria mot goda nä men jag skulle kunna tänka mig ett teoriinlägg från dig @Paddington
Läste även igenom Paddingtons inlägg och där är mest frågor och funderingar. Någon egen ordentligt teori kan jag inte hitta. Har för mig att hon brukar va rätt grym på att skriva ihop bra teoriinlägg? Kan va tidsbrist. Kan va för att det är svårt att teoria mot goda nä men jag skulle kunna tänka mig ett teoriinlägg från dig @Paddington
Det är snarast hennes sätt att leta ulvar i början och haka upp sig på att att folk skrev att de hade hittat till leken. Något känns lite jagat över hennes sätt att jaga ulvar, lite överarbetat liksom. Sen kanske det är hennes sätt att leka, men det var det jag reagerade på.