Nu skriver jag endast från mitt huvud då mobilen begränsar mig lite.
Niyama - ställer frågor och undrar om hon inte förstår något. Har inte stuckit ut speciellt. Hon verkar hålla koll på bl.a paddington men detta säger inget om någon av deras roller.
Matmissbrukaren - jag och MM redde ut vårt missförstånd och jag har ingen anledning att misstänka henne för den sakens skull just nu. Skulle jag börja misstänka henne för något annat så kommer jag givetvis gå tillbaka och titta på vår diskussion igen för att se om jag hittar något som kan kopplas ihop.
Snurrfian - verkar lugn och inte så på. Känns som en typiskt god-snurris men vill inte godförklara någon pga spelstil, man har ju blivit lurad innan.
Paddington - röstade jag på under första DL, men då grep vi alla efter halmstrån. Blir ändå fundersam när Niyama verkar hålla ett litet öga på henne. Men som jag skrev ovan så säger inte det något om någons roll. Niyama kan ju lika gärna vara ond och försöker hitta tabbar hos paddan.
Koppen - röstade jag på igår pga konstiga kommentarer. Flippade ut lite under kvällen igår, vet inte om det säger något om hennes roll. Förvånar mig inte om hon är god och blir trött på att alltid bli misstänkt, som hon kommenterade i början. Men det blir jag också och jag ser det som ett sätt att lära sig till nästa gång
LenaH - hon är just nu utanför min radar, har inte sett något speciellt matnyttigt från henne. Eller så har jag bara missat det då jag mest spelat i försvarsställning hitintills.
Lillelorden - känner lite som med LenaH men har ändå fått känslan av att hon letar onda.
Lobelia - vänder och vrider på precis allt. Tyckte dock att hon inte släppte mitt och Mms missförstånd men känns ändå som att hon är för på för att vara ond..
Habina - verkar också leta onda, varit i lite missförstånd med Snurrfian men inget jag reagerar på.
Idahoe - röstade på mig för att jag hade en dåligt motiverad röst. Dock skrev hon ju att jag motiverade den bättre sen, ändå hamnar rösten där. Känns lite då att det inte är lönt att förklara sig. Jag ska faktiskt hålla lite koll på henne för får känslan av att hon trodde att det skulle bli ett drev mot mig efter min dåligt motiverade röst. Dock så verkade andra läsa min andra och bättre motivering.
Hedinn - kommer med bra funderingar och tankar,skulle vilja se mer av henne men hon verkar ha lite tidsbrist.
FiaM - känns som hon flyter med lite. Ska kolla igenom hennes inlägg en extra gång innan jag säger så mycket om henne.
som sagt är allt tagen från huvudet så jag flaggar med att jag kan ha vissa fel. Och med detta sagt har jag ingen huvudmisstänkt