Cane Corso ... mkt bilder

Sv: Cane Corso ... mkt bilder

Japp där är hennes lilla kille.... :d

Om jag förstått rätt så är detta din valp..?
31918990.jpg

Det är black & tan och är inte godkänt hos CC. Ser han fortfarande ut så..? (Förutsatt att det nu är din hund på bilden :p ) Det finns ju en chans att färgen förändras när han blir äldre...

Ja bästisar,

Nu

mer vilda än tama ;)

Knutte

tränar platsliggning med störning ;)

Xa

Ska ladda upp nån nyare bild på Xa :)

Eftersom Cane Corson inte är en så jättestor ras har man rätt bra koll på de registrerade valparna ;)

Himmel vad mycket fina bilder på underbara hundar:love:
Tycker verkligen att det verkar vara en riktigt mångsidig ras!
Har en bekant som har två och ena är räddningshund och den andra tävlar framgångsrikt i både bruks och lydnad:laugh:

Tycker du? ;)
Här uppe spyr man ju ut valpar....

Jag gick igenom Norrtälje en dag i vintras och vart tillfrågad 6 gånger om det var Cane corso.
I går när jag kom hem och skulle ta ut pojkarna ur bilen så var det en tjej som fråga mej om mina hundar kom i från Åkersberga.... Ehhhhh känns lite creepy att alla vet *s*

Men förövrigt håller jag med Malin, det är rätt lätt att hålla koll iaf fall på de kennlar som har lite färre kullar om åren.

Jo jag förstår att det är lätt att hålla lite koll, framförallt om man är intresserad :)

Frost: Förstår att det kändes lite creepy ;)

Varför skulle det vara creepy, det finns väl inte sååå många kennlar i Stockholmstrakten? :p Jag menar, det betyder väl inte att de vet exakt vem du är :laugh:

Jag börjar bli van vid att folk vet vem min hund är när vi är ute (på utställningar framförallt), tycker mest det är roligt faktiskt :D

Malin fatta IRONIIIN ;)
Jag tycker att Cane corson exploderat det är det jag inte gillar. Sen så klart tycker jag det är kul att folk även kan se på mina killar vilken ras dom är :p

Varför skulle det vara creepy, det finns väl inte sååå många kennlar i Stockholmstrakten? :p Jag menar, det betyder väl inte att de vet exakt vem du är :laugh:

Jag börjar bli van vid att folk vet vem min hund är när vi är ute (på utställningar framförallt), tycker mest det är roligt faktiskt :D

Please , låt inte tråden bli en tjafstråd, det finns andra platser för den aktuella diskussionen.

Lättar upp stämmningen med en humoristisk bild

okt-nov2010179.jpg

KL

Ny bild på mitt lilla gäng ;) Trötta efter en lång runda och Knutte ligger framför alla andra och ser större och "hängigare" ut än vad han eg är.....

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 461
Senast: Ragdoll
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 403
Senast: Sassy
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 201
Senast: Fiorano
·
  • Låst
Hundavel & Ras Vi har ett läge där släktskapsgraden ökar i våra raser vilket ger ännu mer anledning att selektera hår vilket i sin tur, överlag, ger...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
23 393
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Svensk politik nr 3
  • Vad Gör Ni På Toaletten?
  • Vad gör vi? Del CCVII