Cane Corso ... mkt bilder

Sv: Cane Corso ... mkt bilder

Här är mina pojkar :d

killarna2.jpg

Dragon

dragoni1.jpg

9-1.jpg

finadragon.jpg

dragmyr1.jpg

Vilka fina hundar du har :)
Utställning?Bruks?Inget?
Eller kanske allt :)

Tackar =) Dom har varit på utställning men tyvärr så är dom inte så rastypiska :D sedan har Dragon för mkt reservation, han gillar INTE okända människor. Han gör inget men håller sej undan.

Har du inga bilder på din? :laugh:

Om jag bara visste hur man fick in bilder skulle jag kunna fixa några :D.

Min har ju tyvärr en färg som inte är rasstandard, men vi får se vad det blir för färg när han bestämt sig ;).

Jasså =) Är det en guling som inte riktigt bestämt sej ännu? Har ju sätt ett par sådana på senaste. Med guling så menar jag ju givetvis en fawn :)

Uppfödaren tror han kommer bli röd brindle,men jag undrar.
Skulle ju helt klart vara kul om han fick någon "rätt" färg, men annars överlever vi ändå ;).

Tack för snälla kommentarer:)

Frost: Fina hundar du har, gillar särskilt "jordbilden" :D

Är de båda från samma uppfödare?

Dunis: Hade varit roligt med bild på din, blev särskilt nyfiken på färgen som du sa inte var rastypisk. ang rödbrindle så är ju Fendi det, och en snygg rödbrindle dessutom:laugh:, man borde ju se redan som unghund nu vilken färg han får och de flesta färger de får är ju godkända.

Vilka snyggingar du har :)

Abova: Ska se om jag kan få in en bild på honom, skulle vara kul att se vad ni tror :).
Dock är det ju lite svårt med bilder, blir inte riktigt samma färg som i verkligheten.

Jasså så Xa hamna hos er =)
Jag har ju gillat knutte länge nu ;) men dom är fina alla 3 så klart!

Men har du 3 nu? Vad är nmr 3 för någon?

Knutte

Snygging, jag är ju desutom svag för de helsvarta!!!

Vilka snyggingar du har :)

Abova: Ska se om jag kan få in en bild på honom, skulle vara kul att se vad ni tror :).
Dock är det ju lite svårt med bilder, blir inte riktigt samma färg som i verkligheten.

Om jag förstått rätt så är detta din valp..?
31918990.jpg

Det är black & tan och är inte godkänt hos CC. Ser han fortfarande ut så..? (Förutsatt att det nu är din hund på bilden :p ) Det finns ju en chans att färgen förändras när han blir äldre...

Jasså så Xa hamna hos er =)
Jag har ju gillat knutte länge nu ;) men dom är fina alla 3 så klart!

Hi hi, ja Knutte e en goding ;)

Xa bor här nu och lever livets glada dagar med grabbarna grus :D

Men har du 3 nu? Vad är nmr 3 för någon?

Knutte

Snygging, jag är ju desutom svag för de helsvarta!!!

Tack, han har lite lite brindel i sig men mest på insidan av bakbenen och nån liten strimma på kroppen.

Den 3dje är Xa ett kullsyskon till Knutte som efter hd-rtg inte dög till avel, då kasterades hon och flyttade hit :D

Dunis: Tack!

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 461
Senast: Ragdoll
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 403
Senast: Sassy
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 201
Senast: Fiorano
·
  • Låst
Hundavel & Ras Vi har ett läge där släktskapsgraden ökar i våra raser vilket ger ännu mer anledning att selektera hår vilket i sin tur, överlag, ger...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
23 393
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben