Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fantastiskt härliga hundar!
Vi drömmer om en CC, men plats och tid brister så förmodligen blir det en Bostonterrier istället, och fortsätter drömma om en större kompis tills vi inte bor mitt i centrum, 8 trappor upp utan bil...
En blå tik i samma modell som Fendi hade varit , vi föder ju upp en blå kattras också. Jag har uppfattat dem som lämpliga ihop med tex katter, inte lättriggade eller jaktbenägna, men jag har ju bara träffat en?
Hur ser det ut i andra länder, omfattas de av korkade äganderestriktioner någonstans?
( skulle va kul att veta för jag har en vän här i ske-å, hennes CC stämmer in på de kriterier du nämnde. )
Lans har jag sett , han är läcker (:- och skulle alla gånger kunna nå Elit han med.
Även han är väl magnuslunds-blodad om jag inte minns fel, även om han kommer från en annan uppfödare, Amoricas?
Dina hundar är otroligt vackra båda två!
Cane Corso har alltid varit en drömhund för mig, men den är nog lite i största laget..
Är dom stora "att ha o göra med"?
Dom verkar jättetrevliga och utseendet är ju
Dina hundar är ljuvliga
Grattis
Men exakt hur mycket aktivering behöver en cc?
Jag hade en tråd om en gårdshund för ett tag sedan och då rekommenderades ju cc som en gårdshund, men det känns som att rasen behöver betydligt mer aktivering än någon långpromenad om dagen och sedan att spendera resterande tid lösa i större trädgård. Eller?
Min Jack Russell funkar superfint på en långrunda/dag och lite aktivering hemma. Men jag har hört talas om skräckexempel på JRT som aldrig kan få nog. Är rasen relativt jämna i sitt aktiveringsbehov eller finns det linjer som är mycket skarpare än andra?