Nytt försök med puffvinyl!
IMG20241014184005.webp

Lite "tager vad man haver" 😅
Blev inte som jag hade tänkt mig.. ville ha mer 3D effekt på det röda. Men men. Blev rätt bra ändå.

Puffvinylen är totalt värdelös.
Lossnar i tvätten, trots låga grader och inte torktumlare.
Så går det när man handlar på Amazon :cautious: :meh:

Nytt försök med puffvinyl!Visa bifogad fil 154995
Lite "tager vad man haver" 😅
Blev inte som jag hade tänkt mig.. ville ha mer 3D effekt på det röda. Men men. Blev rätt bra ändå.
Puff vinyl behöver ha tyg under sig för att kunna puffa ordentligt :) vill du göra med fler färger behöver du skära ut konturerna av puff vinylen i det andra så puffen hamnar på tyget och resten runt om.

Ja, nu tänkte jag mer för själva effekten. Att det lossnar kan mycket väl ha att göra med att det är dålig kvalité. Köp från most creative eller DRLS istället.
Ja, jag är mest bekymrad över att det lossnar.. limmet sitter kvar på plagget så det är ju inte så snyggt..
Men som sagt, man får vad man betalar för.
Köper hos folier, har fått bra grejer där och bra service.

Någon som vet om Design edition av Silhouette går att använda på Linux? Försökt googla men fattar inte så mycket..
Min dator är tydligen inte kompatibel med Windows 11 så jag behöver en annan lösning.

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här blir lite utlämnande, så jag valde ett anonymt nick. Om ni listar ut vem jag är, så håll det för er själva, tack. Jag vet inte...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
11 392
Senast: Petruska
·
Hundavel & Ras Hej Buke! Har läänge hängt i skuggorna här men nu är det dags för mig att be er om hjälp... Jag har hela mitt liv innerligt velat ha...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 917
Senast: machafuko
·
Kropp & Själ Jag är 30 år gammal, jag har så långt jag kan minnas haft en depressiv läggning. För ungefär ett halvt liv sedan hade jag min första...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
8 353
Senast: krambanan
·
Övr. Hund Jag får 500kr i månadspeng och minst 400kr av dem går varje månad till nya halsband, selar, koppel eller godis till min hund. Jag har...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 752
Senast: Jenka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Gör någon annan det här?
  • Vegansk efterrätt
  • Nyårstråden