10 + 5 sekunder, 135-140 grader, medel tryck står det i en instruktion jag har för 3d puff vinylAha, jag drog bort bäraren direkt och tryckte ganska länge. Ska testa nästa gång, tack för tipset!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
10 + 5 sekunder, 135-140 grader, medel tryck står det i en instruktion jag har för 3d puff vinylAha, jag drog bort bäraren direkt och tryckte ganska länge. Ska testa nästa gång, tack för tipset!
Då tryckte jag nog för länge och för varmt. Svårt med strykjärn!10 + 5 sekunder, 135-140 grader, medel tryck står det i en instruktion jag har för 3d puff vinyl
Puff vinyl behöver ha tyg under sig för att kunna puffa ordentligt vill du göra med fler färger behöver du skära ut konturerna av puff vinylen i det andra så puffen hamnar på tyget och resten runt om.Nytt försök med puffvinyl!Visa bifogad fil 154995
Lite "tager vad man haver"
Blev inte som jag hade tänkt mig.. ville ha mer 3D effekt på det röda. Men men. Blev rätt bra ändå.
Fast det lossnar även från tyg.Puff vinyl behöver ha tyg under sig för att kunna puffa ordentligt vill du göra med fler färger behöver du skära ut konturerna av puff vinylen i det andra så puffen hamnar på tyget och resten runt om.
Ja, nu tänkte jag mer för själva effekten. Att det lossnar kan mycket väl ha att göra med att det är dålig kvalité. Köp från most creative eller DRLS istället.Fast det lossnar även från tyg.
Ja, jag är mest bekymrad över att det lossnar.. limmet sitter kvar på plagget så det är ju inte så snyggt..Ja, nu tänkte jag mer för själva effekten. Att det lossnar kan mycket väl ha att göra med att det är dålig kvalité. Köp från most creative eller DRLS istället.