Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Orginal, men skär två gånger. Tycker det blir lättare att rensa dåVilken söt!! Använder du CB09-kniv, eller orginal?
Vilket är det?Upptäckte idag att silhouette design store stänger sitt reward-program. Jag har typ aldrig löst in något där, så hade nästan 1000 poäng. Nu sitter jag och letar bland designerna och hämtar hem allt möjligt som jag förmodligen aldrig kommer använda Är man smålänning så är man.
Gör mest storlekslappar till bebiskläder nu. Några större projekt har jag inte vinyl till. Skulle behöva köpa in lite men vet inte vad jag vill ha.
Silhouette design store? https://www.silhouettedesignstore.com/Vilket är det?
Hur förvara rensade vinyltryck på bästa sätt?
Då tar jag en plastficka. Tack!Skyltvinyl sätter jag på transfertejp och HTV kan man sätta i en plaatficka eller nått
Den ser ut att ha pressats för varmt/för länge. De 3d/puff vinyler jag använt pressar man en gång, sen ska trycket kallna innan man drar bort bäraren och pressar en gång tillKöpte 3D vinyl. Men tycker det blev så fult
Visa bifogad fil 154220
Får googla lite hur man ska trycka den.
Aha, jag drog bort bäraren direkt och tryckte ganska länge. Ska testa nästa gång, tack för tipset!Den ser ut att ha pressats för varmt/för länge. De 3d/puff vinyler jag använt pressar man en gång, sen ska trycket kallna innan man drar bort bäraren och pressar en gång till