Flyttbara stickers. Hemvården hoppar högt när Minnie sladdar förbi.

Bifogade filer

• IMG_20230131_125816.webp
    IMG_20230131_125816.webp
    47 KB · Visningar: 62
Upptäckte idag att silhouette design store stänger sitt reward-program. Jag har typ aldrig löst in något där, så hade nästan 1000 poäng. Nu sitter jag och letar bland designerna och hämtar hem allt möjligt som jag förmodligen aldrig kommer använda :D Är man smålänning så är man.

Gör mest storlekslappar till bebiskläder nu. Några större projekt har jag inte vinyl till. Skulle behöva köpa in lite men vet inte vad jag vill ha.

Upptäckte idag att silhouette design store stänger sitt reward-program. Jag har typ aldrig löst in något där, så hade nästan 1000 poäng. Nu sitter jag och letar bland designerna och hämtar hem allt möjligt som jag förmodligen aldrig kommer använda :D Är man smålänning så är man.

Gör mest storlekslappar till bebiskläder nu. Några större projekt har jag inte vinyl till. Skulle behöva köpa in lite men vet inte vad jag vill ha.
Vilket är det?

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här blir lite utlämnande, så jag valde ett anonymt nick. Om ni listar ut vem jag är, så håll det för er själva, tack. Jag vet inte...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
11 364
Senast: Petruska
·
Hundavel & Ras Hej Buke! Har läänge hängt i skuggorna här men nu är det dags för mig att be er om hjälp... Jag har hela mitt liv innerligt velat ha...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 666
Senast: machafuko
·
Kropp & Själ Jag är 30 år gammal, jag har så långt jag kan minnas haft en depressiv läggning. För ungefär ett halvt liv sedan hade jag min första...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
8 332
Senast: krambanan
·
Övr. Hund Jag får 500kr i månadspeng och minst 400kr av dem går varje månad till nya halsband, selar, koppel eller godis till min hund. Jag har...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 746
Senast: Jenka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar