Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har tryckt på ett par. Vad är du inte nöjd med?Jag ska sluta ta beställningar, vet ju inte vad jag håller på med. Nån mer här som tryckt mössor?
Visa bifogad fil 89327
Jag har tryckt på ett par. Vad är du inte nöjd med?
Sjukt snyggt @MissFideli ! Speciellt på foderautomaten, riktigt snyggt!
Fick en idé och ritade upp en hopphäst med vingar i silhouetteprogrammet, körde den i lasern och kompletterade med ett namn i guldvinyl . Så jäkla nöjd med resultatet, en minnesfigur för en kompis tidigare häst
Gjorde även en dressyrvariant utan vingar och med äkta tagel till svans också, men den är ”bara” ritad i silhouetteprogrammet och innehåller inget som själva cameon gjort, får jag visa den också?
Visa bifogad fil 90402
Nu smyger jag in två laserprylar utan vinyl också, dom är ju som sagt ritade i silhouetteprogrammet så dom hör hit lite grann i alla fall . Taglet kommer från min egen häst
Visste att jag aldrig skulle flyttat ifrån södra VästergötlandJag har litet foliespill att skänka bort asap. Mörkblått i 48" bredd, vitt och svart i 24", en rulle monteringsfolie i 24" med rätt mycket kvar, en rulle vitt printerpapper i 42"/106 cm följer med som bonus.
Finns mitt i Halland, bara monteringsfolien är värd en liten bilresa ju.
Anyone?