Till det här funkade 130g, men till askarna jag gjorde senare blev det gör tunnt. Jag skulle nog rekommendera runt 200g egentligen. Jag har inte hunnit leka så mycket med papper i övrigt, man får testa sig fram lite.

Jag har skurit i papper en gång, gjorde askar i papper från Panduro. Ingen hit, det nästan smulades sönder. Men jag är nyfiken, det finns så många fina kort och grejer man kan göra.

Jag har skurit i papper en gång, gjorde askar i papper från Panduro. Ingen hit, det nästan smulades sönder. Men jag är nyfiken, det finns så många fina kort och grejer man kan göra.
Ja, verkligen.

Jag gjorde dessa i 200g papper. Eller om det var 220.

20211211_180132.webp

Imponerad dagligen över vad en liten hemmamaskin kan göra 😍 Ska ge min hyresvärd en försenad julklapp, namnade julkulor. Men de är i glas, så hade varit kul att skicka med en ask till varje. Hade helt slut på guldvinyl, eller den jag hade var gammal, så beställde nytt. Jösses vad det börjar bli tomt hos sidorna som säljer! Märks att det är leveransproblem.

Köpte en helsvart termokjol att ha på jobbet i första hand. Ska sätta svart reflex på den, men vad ska jag ha för mönster/figurer? En buss och hjulspår? 😆

Jag är lite sugen på en laser. Vad är det du har och vad gör du med den i övrigt?
Flux beambox. Gör ganska mycket namnbrickor med min, både i fejkläder och plast. Varje grimma, täcke och hökasse jag äger är uppmärkta med sånna 😅. Känns himla stilrent att slippa namna med en penna.
Har även gjort några mobilhållare, julkulor och pennställ. Dock rätt ont om inspiration och tid de senaste månaderna, hoppas få mer sådant efter årsskiftet när livet i övrigt lugnar ner sig lite.
14C0A28A-FD6D-49D1-B579-53B3132B695E.webp

Flux beambox. Gör ganska mycket namnbrickor med min, både i fejkläder och plast. Varje grimma, täcke och hökasse jag äger är uppmärkta med sånna 😅. Känns himla stilrent att slippa namna med en penna.
Har även gjort några mobilhållare, julkulor och pennställ. Dock rätt ont om inspiration och tid de senaste månaderna, hoppas få mer sådant efter årsskiftet när livet i övrigt lugnar ner sig lite.
Visa bifogad fil 82731
Helt klart något jag måste kika på. :D

Lite enkla tryck till glasunderlägg
IMG_20220108_171815.webp

Det svåraste var att pressa, kanterna är ju lite tjockare än resten. Men jag tror det blev bra.

Har designat en egen logga för mig och hunden. Idag testade jag att skära ut och rensa den för första gången. Fick bli reflex-htv, har bara använt htv några enstaka gånger. Strök fast loggan över ett hål jag fått i mina temobyxor. Så nu har byxorna reflex och hålet är lagat :D

Har designat en egen logga för mig och hunden. Idag testade jag att skära ut och rensa den för första gången. Fick bli reflex-htv, har bara använt htv några enstaka gånger. Strök fast loggan över ett hål jag fått i mina temobyxor. Så nu har byxorna reflex och hålet är lagat :D
Men du måste ju visa bild. :D

Idag "installerade" jag min nya CB09-kniv. Första blev förstås att märka upp de olika graderna på knivarna. Ska skära ut reflex till min termokjol nu, ska bli intressant! Om jag kan bestämma mig för vilket motivet ska vara...
20220115_135002.webp

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här blir lite utlämnande, så jag valde ett anonymt nick. Om ni listar ut vem jag är, så håll det för er själva, tack. Jag vet inte...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
11 392
Senast: Petruska
·
Hundavel & Ras Hej Buke! Har läänge hängt i skuggorna här men nu är det dags för mig att be er om hjälp... Jag har hela mitt liv innerligt velat ha...
2 3
Svar
49
· Visningar
8 022
Senast: machafuko
·
Kropp & Själ Jag är 30 år gammal, jag har så långt jag kan minnas haft en depressiv läggning. För ungefär ett halvt liv sedan hade jag min första...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
8 353
Senast: krambanan
·
Övr. Hund Jag får 500kr i månadspeng och minst 400kr av dem går varje månad till nya halsband, selar, koppel eller godis till min hund. Jag har...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 752
Senast: Jenka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar