Bygga egna hinder???

Sv: Bygga egna hinder???

På byggvaruhus brukar det väl ofta finnas billiga "störar" Ibland har de spets, men den är det ju bara att såga av. Kolla på cheapy :idea:

snacka med någon som kan slipa till bommar till dig ;) jag hade turen med att ha en händig farbror :banana:

vilken tur du har!
kan säkert få morfar att köpa lite bommar i flädie åt mig, kostar ju iof 110 spänn omålade :cool: men men...

han gjorde faktiskt nårra hinderstöd till mig i somras :D

jodå :smirk: han brukar fixa med allt som handlar om motorer och trä :p kan ju faktiskt slänga in ett par biler på stöden (omålade)

Byggde dem så lätta som möjligt, nu kan jag ta 3 på en gång ist för ett stöd. :D
http://archive11.pixbox.se/arkivet/synligt_24/17180000-17189999/640x480/17182040.jpg?0

Satte på lite träskållor, eftersom jag vill ha säkerhetsskållor,men hittade inga som passade, och då kändes det bättre med trä + att det kostade ju inget :angel:
http://archive11.pixbox.se/arkivet/synligt_24/17180000-17189999/640x480/17182041.jpg?0

Ni som köpt ert matrial.
Vad kostar allt.
något uppskattning per hinerstöd eller bom om man räknar med färg trä o metallen man köper (hållare o fot)
Studenter är inte rika direkt.

Ingen aning om vad stolpar och sådant kan kosta men beroende på butik så kostar hållarna mellan 15-30 kr stycket. Sen hinderfoten är nog också olika men den billigaste jag har sett ligger på 120 kr. Tror det är billigare att köpa brädor och göra en egen fot.

Hööks: 189 för fot och 39 för skolla. börjes tar cirka en 20 per skolla vet inte med fot.
tycker detta är för dyrt börjes är överkomligt

*hackar en knapp..*

Någon som vet vart man kan få köpa/få en lastpall av en billig peng? Tror ni kanske grodden skulle kunna ha till övers?

gå till närmaste byggföretag? eller liknande, och fråga bara :) (kanske där du köper foder?)

på grodden alltså :rofl:

Hmm, jag skulle faktiskt kunna höra på byggbutiken här i stan... dom har ju en hel del virke och gojs som mycket möjligt skulle kunna lastats dit på en lastpall eller två;)

Tack :D

*KL*

Var på hööks nyligen, och under senskydden hittade jag hinderskynke :eek:
ett var som en mur och det andra var röd/blått, och de kostade typ 470spänn :cool: kan man hitta sådant billigare nånstans, eller kanske göra nått själv? :idea:-lampa

Jordgubben

hm.. det borde nog kunna gå att göra själv. om man skaffar sig en tjock pressening och sen målar dit muren. Frågan är bara med vilken sorts färg? :confused:

det var ju lite smart :D

jo, risken är ju att färgen flagnar av..

värt och testa! :idea: jag har sådan färg och pressening hemma, fast dock signalrött :o samma färg som jag har använt mig av på bommarna ;)

Liknande trådar

Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
892
Anläggning Under sommaren har jag byggt en ridbana åt mina döttrar, och eftersom jag har lärt mig och fått mycket hjälp härifrån om hur man bygger...
Svar
5
· Visningar
934
Senast: Lars L
·
Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
612
Hundträning Jag behöver alla råd hur jag ska hjälpa min hund som jag uppfostrat helt fel. Jag har gjort henne rädd och osäker. Vid hundmöten har jag...
Svar
7
· Visningar
743
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama