Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tillverkade igår (tillsammans med min snälla kille) en packe cavaletti stöd, som även fungerar för hinder upp till 70 cm. De ligger på tork, men ska försöka få ut en bild imorgon.
snyggt!! fast min häst hade nog vägrat hoppat över om dom tomtarna stod där:smirk: men vilken bra träning det måste vara, för på en del hopptävlingar är det ju ibland utsmyckat med allt möjligt
hehe den sista bilden känner jag igen, fast jag lägger pressening över istället
Hundträning
Jag behöver alla råd hur jag ska hjälpa min hund som jag uppfostrat helt fel. Jag har gjort henne rädd och osäker. Vid hundmöten har jag...
Hundavel & Ras Och måste tillägga att om min formulering lät spydig så var det absolut inte så jag menade det. Utan en uppriktig undran ifall det finns...
Hästhantering Så gör jag med min som var svårlastad. Hästen tycker att det blir för trångt när jag går med in i transporten och kastar sig ut. Tog ett...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.