Bygga egna hinder???

Sv: Bygga egna hinder???

:o guue va mysko! gjorde 12 sånna förra veckan - exakt samma :love:

Nu har jag fått massor med inspiration av er bukefolk. min kompis har inga ordentliga hinderstöd eller bommar i sitt stall så jag ringde henne nyssoch sa att nu tar vi med hammar och spik och gör några snygga hinderstöd och lite bommar.. dom har en hög ( EN STOOOR hög) med plankor som inte används på gården som vi får ta av :D återkommer med bilder nån dag

In_Joy_And_Sorrow vilja najsiga hinderstöd din far gjort :) Dom ser riktigt stiliga ut!

Har något liknande hemma i paddocken men konsigt nog tillhör dom ett tält! Fast dom passar bättre som hinderstöd

jag har gjort mina hinder själv, både bommar, hinderstöd, plank och mur.

nyahindren017.jpg
[/IMG]

nyahindren020.jpg
[/IMG]

kungen017.jpg
[/IMG]

Så j*dra snygga! :love: Blir avundsjuk :eek: :d :D

Guuuud vad fina hinder alla gör! Jag blev klar med några idag. Ska försöka få in lite bilder ;)

Vet ej om det har sagts förut i tråden, men om man har bommarna och hinderstöden inomhus så kan man ju pynta ut dom med julglitter :) Det är ju skitsnyggt ju :D

Men du! Kom precis på att om man häftar fast glittersnörena med häftpistol på bommarna så kanske det går att ha dem utomhus också!?

hej jag hoppar in med en liten ide :angel:
16265031.jpg

hindertyg, kan göras i alla möjliga material. Ex, vaxduk och det skyddar bommen samtidigt som det är as snyggt :) kanske fransar nertill som fladdrar i vinden? BILLIGARE än färg. bara fram med nål tråd och sy maskin, går och tvätta och håller sig snygga.

istället för kardborre kan man även ha tryckknappar

Du verkar gilla tryckknappar;) Läste genom nya hästgrejertråden nyss:p

hahah jag ÄLSKAR tryck knappar :D men vad finns det mer lix? vanliga knappar med hål *urk* :angel: tryckknappar åt Bukefalisterna :love:

haha, jag måste undersöka tryckknapparna närmare tror jag:p Har ingen koll, förutom då dom lossnar. Då gillar jag dom inte :p

Haha, tack :rofl: Jag ska nog testa faktiskt:p Kanske i ett anorlunda mönster då:p

Liknande trådar

Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
863
Anläggning Under sommaren har jag byggt en ridbana åt mina döttrar, och eftersom jag har lärt mig och fått mycket hjälp härifrån om hur man bygger...
Svar
5
· Visningar
930
Senast: Lars L
·
Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
599
Hundträning Jag behöver alla råd hur jag ska hjälpa min hund som jag uppfostrat helt fel. Jag har gjort henne rädd och osäker. Vid hundmöten har jag...
Svar
7
· Visningar
735
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama