Bygga egna hinder???

Sv: Bygga egna hinder???

Vad snyggt! Såg ju jättepraktiskt ut!
Hur har du sågat ut "rundningen" där bommen ligger? Med sticksåg eller?

ja det borde ju gå att ha! fast en viss liten åring och en sexåring här gillar att äta på stolparna hmm..

Vad snyggt! Såg ju jättepraktiskt ut!
Hur har du sågat ut "rundningen" där bommen ligger? Med sticksåg eller?

Ja, tror de kommer funka riktigt bra :D
Använde bandsåg. Fast jag tror att man lika gärna kan göra ett V-format hack, och då kan man ju såga med vanlig såg :idea:

knapp

om man vill göra koner så finns det på ÖB skulle jag tro, röda hinkar med vanligt lock till, fyll dem med lite sand och ställer dem med lcoket neråt och Wolla prima koner, man kan även sätta fast bokstäver på :D:D *och vad kostar hinkarna på ÖB lixom :smirk: *

Har tatt lite bilder på mina nybyggda hinderstöd. Blev sånna som några andra har gjort :)

http://cron.bilddagboken.se

Klicka på den 23/9 :) finns även lite hästbilder om ni fortsätter framåt sen ;)

Wow vilka smarta små stöd. Funderar på om jag orkar dra ut alla grejor och prova att göra några liknande.

det verka vara torka mellan hammaren och brädlapparna:p

ja tydligen är det så! inte många som hinner pyssla med hinder just nu tydligen! mitt ligger på hyllan för tillfället.. när man går sista året är det lite mycket!

Joo, vet hur det är. Nu när mörkret börjar komma också och man bara har helgerna (ibland) att göra nåt på så hinner man inte särskilt mkt:crazy:

dock inte långt till jullovet :rofl:

Grym tråd, blev superinspirerad!:idea: Funderar på att göra en uppsättning hinder i rosa, guld och silver:devil: vi får väl se!

Haha, hoppas bara man hinner bygga nåt på den korta veckan:p

guld och silver låter som ett läskigt hinder! frågan är var man får tag på en sådan färg som tål att vara ute?

Jag vet bara hobbyfärg på småburk som ska hålla både inomhus och utomhus... dom finns i silver , guld och alla konstiga färger man kan komma på typ. Men dom är ju som sagt på småburk. Fråga i hobbyaffärer vettja :)

Jag vet bara hobbyfärg på småburk som ska hålla både inomhus och utomhus... dom finns i silver , guld och alla konstiga färger man kan komma på typ. Men dom är ju som sagt på småburk. Fråga i hobbyaffärer vettja :)

hmmm.. man kan ju göra något med ränder tex svart i bakgrunden med silver och guld ränder eller nått hade inte de varit något?

Liknande trådar

Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
863
Anläggning Under sommaren har jag byggt en ridbana åt mina döttrar, och eftersom jag har lärt mig och fått mycket hjälp härifrån om hur man bygger...
Svar
5
· Visningar
930
Senast: Lars L
·
Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
599
Hundträning Jag behöver alla råd hur jag ska hjälpa min hund som jag uppfostrat helt fel. Jag har gjort henne rädd och osäker. Vid hundmöten har jag...
Svar
7
· Visningar
732
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Skällande hundar
  • Passar inte med min hund :(
  • Freestyle och htm