Bullfnatt!

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare glee
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 035
G

glee

Jag har varit ute på landet med Selma i helgen. Passade på att filma lite, hon tyckte det var så kul med sand så hon inte visste vart hon skulle ta vägen :D

Klicka på filmen och spara den på datorn. Byt sen ut .zip i filnamnet mot .avi så ska det gå att titta på den i realplayer.

Selma

Jag får filmen att fungera, men däremot så är bilden mysko. Den är som uppdelad i tre delar som är som omkastade *hmm* Svårt att förklara...

Jag får filmen att funka!
Jag bytte inte ut nåt, utan valde bara att öppna med Windows mediaplayer.

Hur kul som helst verkar "bullen" ha haft. Undrar om det är någon instinkt en del hundar får i sand, eftersom min ena boxer beter sig lika fnattigt just i sand!?

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 747
Senast: Nota
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 469
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 975
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Hej! Jag söker rådgivning då jag sitter i en jobbig sits just nu. För ca 3 månader sedan tog jag emot en 2,5 årig hund som en bekant... 2
Svar
20
· Visningar
1 741
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka