Buketräff Svärdsjö - 2017 edition

I år SKA jag vara med. Ska bara lista ut hur jag transporterar mig från västkusten till byhåla. @Voff roadtrip? Du ich jag och massa trevliga bukefalister?

Tyvärr...har ingen semester i år och helgerna kommer vara fulla med husrenovering. Mitt i detta har sambon skaffat sig en tävlingsklar hund! :crazy:

Huset är inte obegränsat men vi brukar ju få in alla på något vis :)

Två sängar är upptagna (@Ninnurur och @tanten) men jag har en uppblåsbar säng och (tror jag) tre uppblåsbara madrasser. Sedan finns en säng i Lillstugan (kommer @tornblomma är det hennes :love:).

Det går väl att få in någonstans kring 10-12 smala luftsängar/luftmadrasser totalt (dvs inkl de jag har). Sedan finns det som sagt gigantiskt utrymme att tälta/ställa upp husvagn/husbil på.

Dvs blir det fler som kommer än jag har luftmadrasser behöver man ta med något att sova på.

Hehe... en till knepig person här räcker upp sin hand.. ..:D
Vid en tidigare buke-träff tänkte jag att det skulle bli jobbigt om folk skulle vara irriterade för det man skrivit eller diskuterat tidigare på Buke.
Men så orkar jag inte tänka nu...:D
Hoppas alla har dåligt minne i så fall...:angel:

Vad då, man gör väl en nogsam kartläggning i förväg med att söka igenom och repetera allas inlägg? Så man inte råkar ha roligt med någon åsiktsmotståndare, hur skulle det se ut? :eek: ;)

Alltså, jag kan eller kan inte ha presenterat mig som kontrollfreak i gruppchatten med @Reykjavik @Ninnurur och @Malin_L såatteh konstigheter kommer att förekomma. ;)

Men apropå det här att bli blyg med nytt folk, du ingår ändå i en gruppchatt med bukefalister. Det gör inte jag, och kommer därmed kasta mig lite mer ut i det okända än vad du gör (om jag nu vågar ;)). Det kanske du kan trösta dig med något. haha

Liknande trådar

Tjatter Det börjar väl blir dags att planera lite :D De datum jag absolut inte kan är 16-17 juli och 30-31 juli :) Annars är jag väldigt...
26 27 28
Svar
551
· Visningar
26 366
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter