Där med. Men skämt å sido så är jag grymt blyg i nya, större sällskap. Meeen jag kör på fake it 'til you make it.I lilltån?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Där med. Men skämt å sido så är jag grymt blyg i nya, större sällskap. Meeen jag kör på fake it 'til you make it.I lilltån?
Det är jag med, jag tycker inte om okända människor i grupp! Dessutom åskade det när vi kom förra året vilket jag är rädd för men jag lever än. Men det kan hända att jag lite satt fast i @Ninnurur under kvällen.Där med. Men skämt å sido så är jag grymt blyg i nya, större sällskap. Meeen jag kör på fake it 'til you make it.
Du får dricka upp mitt blåa vin så blir det bra! (Och jag slipper )Där med. Men skämt å sido så är jag grymt blyg i nya, större sällskap. Meeen jag kör på fake it 'til you make it.
Vilket kanske inte var av ondo jsg minns mest vinDet är jag med, jag tycker inte om okända människor i grupp! Dessutom åskade det när vi kom förra året vilket jag är rädd för men jag lever än. Men det kan hända att jag lite satt fast i @Ninnurur under kvällen.
Där med. Men skämt å sido så är jag grymt blyg i nya, större sällskap. Meeen jag kör på fake it 'til you make it.
I år SKA jag vara med. Ska bara lista ut hur jag transporterar mig från västkusten till byhåla. @Voff roadtrip? Du ich jag och massa trevliga bukefalister?
Jag är mest nervös för att @Ninnurur och @Reykjavik ska typ hata mig och inte alls tycka jag är lika awesome in person som på nätet.
Men om jag kommer då?Där med. Men skämt å sido så är jag grymt blyg i nya, större sällskap. Meeen jag kör på fake it 'til you make it.
Du är lika awesome irl älskade vännenJag är mest nervös för att @Ninnurur och @Reykjavik ska typ hata mig och inte alls tycka jag är lika awesome in person som på nätet.
Hehe... en till knepig person här räcker upp sin hand.. ..
Vid en tidigare buke-träff tänkte jag att det skulle bli jobbigt om folk skulle vara irriterade för det man skrivit eller diskuterat tidigare på Buke.
Men så orkar jag inte tänka nu...
Hoppas alla har dåligt minne i så fall...
Vad då, man gör väl en nogsam kartläggning i förväg med att söka igenom och repetera allas inlägg? Så man inte råkar ha roligt med någon åsiktsmotståndare, hur skulle det se ut?
Fast jag skulle nog bli lite besviken om det inte förekom några konstigheterJag då?! Tänk om alla (jag inte träffat då) tycker att jag är jättekonstig, huset är märkligt och katten lite... knepig?!
Tyvärr. Jag planerar att vara på Gotland vid den tidpunkten så jag kan inte delta.
Alltså, jag kan eller kan inte ha presenterat mig som kontrollfreak i gruppchatten med @Reykjavik @Ninnurur och @Malin_L såatteh konstigheter kommer att förekomma.Fast jag skulle nog bli lite besviken om det inte förekom några konstigheter
Alltså, jag kan eller kan inte ha presenterat mig som kontrollfreak i gruppchatten med @Reykjavik @Ninnurur och @Malin_L såatteh konstigheter kommer att förekomma.