athena_arabians
Trådstartare
Annars är han ju rätt duktig på att springa runt och servera rökta räkor.
Och underhålla gästerna när värdinnan kastat in handduken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Annars är han ju rätt duktig på att springa runt och servera rökta räkor.
I´m still alive and kicking.Ja, jag TROR alla överlevde förra året
Jag håller sista platsen i bilen till digVi köper jättehinken!!
(mer seriöst så vågar jag inte anmäla mig förrän det ligger närmre i tiden)
Vi är typ rätt snälla. När särbon inte försöker dra ner 3/2 tights på folk då Men det var vänligt menat
Jag fnissar hysteriskt bara av minnet
Men snälla nån.Ja, jag TROR alla överlevde förra året
Men snälla nån.
Liiiite spill får man väl ändå räkna med?
Ok, det gjorde jag mig skyldig till. Men det var ju faktiskt också särbons fel!!Så länge det inte är spilld alkohol, det är missbruk!
Vilken tur att jag inte brukar klä mig i tights då.Vi är typ rätt snälla. När särbon inte försöker dra ner 3/2 tights på folk då Men det var vänligt menat
Vilken tur att jag inte brukar klä mig i tights då.
Vi kan vara två?Jag är mest nervös för att @Ninnurur och @Reykjavik ska typ hata mig och inte alls tycka jag är lika awesome in person som på nätet.
Och hur ska det gå till? Brukar jag hata många personer?Jag är mest nervös för att @Ninnurur och @Reykjavik ska typ hata mig och inte alls tycka jag är lika awesome in person som på nätet.
Alltså vi klickar ju rätt bra i andra kanaler så jag trooooor att vi klickar i verkligheten med.Vi kan vara två?
Jag var jättenervös förra året men jag överlevde och alla verkade stå ut med mig
Och hur ska det gå till? Brukar jag hata många personer?
I lilltån?Nää, men jag är faktiskt lite blyg. (Ja faktiskt!)