Välkommen!Men äsch. 8 juli tänkte jag vara på Gotland.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen!Men äsch. 8 juli tänkte jag vara på Gotland.
Vi får ha en egen Buketräff. Vi blir nog i alla fall 3 stycken i så fall .Välkommen!
Jag kan ha hört om detta tidigareVi får ha en egen Buketräff. Vi blir nog i alla fall 3 stycken i så fall .
Litet problem, det löser vi.Åh, jag skulle också vilja vara vara med! Beroende på om jag vågar och kan sy ihop resa dit och hem (jag är en loser utan körkort ). Men med viss framförhållning kan det kanske gå!
Litet problem, det löser vi.
Skjuts till och från allmänna kommunikationer är inga bekymmer för oss lantisar som är vana att trixa med tågtider och bussar
Bara du kan ta dig till tåg eller buss fixar sig resten.
Wohoo!Makens farmor fyller 85 år då men han tyckte absolut jag skulle åka till Svärdsjö så han kunde åka till henne själv!
Hahaha precis så! Och förhoppningsvis är ingen skadad den här gången! (så jag får sitta fram )Wohoo!
Jag vill också! Någon som vill samåka från Skåne?
Nu har jag den där jävla låten på hjärnanHahaha precis så! Och förhoppningsvis är ingen skadad den här gången! (så jag får sitta fram )
@athena_arabians - hur ser det ur med frityrmöjligheter? Jag vill ha jordärtskockschips
Alltså, det är ju crazy långt bort - men det skulle vara väldigt kul att se detta ställe live efter alla trädgårds- och husdiskussioner. Och så allt prat om de där rökta räkorna. Och jag har semester då... och någon enstaka roadtrip ska man väl unna sig ibland...?
Alltså - Skåne-Dalarna det är väl inget långt heller?Alltså, det är ju crazy långt bort - men det skulle vara väldigt kul att se detta ställe live efter alla trädgårds- och husdiskussioner. Och så allt prat om de där rökta räkorna. Och jag har semester då... och någon enstaka roadtrip ska man väl unna sig ibland...?
Hahaha precis så! Och förhoppningsvis är ingen skadad den här gången! (så jag får sitta fram )
Har du mandolin? Annars tar jag med nåt sånt + jordärtskockor. Sen är det bara att fritera, salta och njuta!Bajsar björnar i skogen? Har påven en lustig hatt? Särbon kommer att bli ÖVERLYCKLIG om han får fritera också
Jag ska kolla om jag kan... (Pyssling Hund behöver passning - Släkting tar jag med och parkerar med en vindunk i ett hörn)