Buketräff Svärdsjö - 2017 edition

Ett av träden är nedkapat :D men det borde fungera ändå. Särbon blev less på ena contortan :rofl:
Det finns fler sätt att fixa det på annars, bilen och ena benet till en mobilmast funkar, bilen och en stolpe där det hängde en skylt det stod Skyddsobjekt på funkade (och skylten såg jag när jag packade ihop). :o
Med hängmatta är lösningarna obegränsade. :up:

Jag då?! Tänk om alla (jag inte träffat då) tycker att jag är jättekonstig, huset är märkligt och katten lite... knepig?! :nailbiting:
Meh du ÄR ju jättekonstig med ett märkligt hus och knepig katt... :love:

Jag kommer såklart :banana:

Golvplatsen i hörnet är härmed bokad!! Jag kanske t.o.m får plats med en utvikbar gästsäng där, istället för luftmadrassen... :angel:
Hälsa särbon att vi ska fortsätta provsmakningen i stora skåpet... ;):d I år tar jag med något att prova också :p

@Lillgrådis: Vill du ha mer trädgård finns det också Hildasholm i Leksand och Linnés bröllopsgård (som ligger vid Svedens Ponnyklubb :love:).
Hildasholm :love: Min mormor var guide där i många år. Jag och hon åkte till England och besökte både Southside House och Helens Manor, som hänger ihop med Munthe.. Jag var bara 12 så trädgårdar var väl inget intresse direkt, men till och med jag tyckte de var underbara! (Hildasholm inkluderat)

@Lillgrådis vi kan dra en trädgårdsrepa om du vill, jag är ju från Leksand så kan passa på att hälsa på familjen också! Av vad jag minns från när jag träffade dig så är jag bra mer introvert och konstig än du :angel:

Åh jag skulle vilja komma, men vet inte riktigt hur det går med lilla Cornelis, då knappt 4 månader och jag som helammar, dessutom är jag på konsert 7/7 (Håkan hellström :love:) så kanske är lite trött 8/7... :( synd att jag inte bor närmre, då hade jag kunnat komma förbi en sväng i alla fall och säga hej! Dessutom funderar jag på hur jag kunnat missa tråden trots att jag är taggad i början?!

Men åååååh vad jag vill komma, men jag måste få tag på en kattvakt till Nikita. Att släpa med mig fru fräs är en katastrof. Jäklar också.

Kanske min skånska dialekt är svårtydd, men jag avser också (på allvar) att deltaga. Är i full färd med att lägga upp Tour de Sverige före och efter, nu med Svärdsjö 8:e juli som fast punkt i mitten.

Jag kommer: (Och tar med mig) Sovplats?

@athena_arabians
@tanten
@Ninnurur (Jordärtskockor) JA (rum med Malin)
@Reykjavik JA
@bumpo JA
@Malin_L JA (rum med Ninnurur)
@Trott JA (behöver luftmadrass)
@Lillgrådis JA (tar med madrass och sånt, gärna utan högljudda snarkare intill om man får önska, annars nöjd med det mesta :up:)

Bah! Du är uppenbarligen kapabel till att skriva själv! Latmask! :rage: eller nej, latskata! :D
Meh - det var ju DIN lista ju... :mad: Våga 17 skriva i den :cautious::nailbiting:

Ok då, jag gör ett försök (men skyll inte på MIG om det bli fel :rage:)

Jag kommer: (Och tar med mig) Sovplats?
@athena_arabians
@tanten
@Ninnurur (Jordärtskockor) JA (rum med Malin)
@Reykjavik JA
@bumpo JA
@Malin_L JA (rum med Ninnurur)
@Trott JA (behöver luftmadrass)
@Lillgrådis JA (tar med madrass och sånt, gärna utan högljudda snarkare intill om man får önska, annars nöjd med det mesta :up:)
@Scata JA (medtager sänghalm och paxar hörnet i salen)

Liknande trådar

Tjatter Det börjar väl blir dags att planera lite :D De datum jag absolut inte kan är 16-17 juli och 30-31 juli :) Annars är jag väldigt...
26 27 28
Svar
551
· Visningar
26 366
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar