athena_arabians
Trådstartare
Jag paxar träden som förra året!
Ett av träden är nedkapat men det borde fungera ändå. Särbon blev less på ena contortan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag paxar träden som förra året!
Då begränsas det till en halv kvadratdecimeter.
Attans.
@Lillgrådis: Vill du ha mer trädgård finns det också Hildasholm i Leksand och Linnés bröllopsgård (som ligger vid Svedens Ponnyklubb ).
Attans, har ingenstans att göra av Leon o skulle dessutom behöva skjuts.Hundar fungerar inte att ta med tyvärr, det är kisses hus och kisse är inte vänligt inställd till hundar... alls
Det finns fler sätt att fixa det på annars, bilen och ena benet till en mobilmast funkar, bilen och en stolpe där det hängde en skylt det stod Skyddsobjekt på funkade (och skylten såg jag när jag packade ihop).Ett av träden är nedkapat men det borde fungera ändå. Särbon blev less på ena contortan
Meh du ÄR ju jättekonstig med ett märkligt hus och knepig katt...Jag då?! Tänk om alla (jag inte träffat då) tycker att jag är jättekonstig, huset är märkligt och katten lite... knepig?!
Hälsa särbon att vi ska fortsätta provsmakningen i stora skåpet... I år tar jag med något att prova också
Hildasholm Min mormor var guide där i många år. Jag och hon åkte till England och besökte både Southside House och Helens Manor, som hänger ihop med Munthe.. Jag var bara 12 så trädgårdar var väl inget intresse direkt, men till och med jag tyckte de var underbara! (Hildasholm inkluderat)@Lillgrådis: Vill du ha mer trädgård finns det också Hildasholm i Leksand och Linnés bröllopsgård (som ligger vid Svedens Ponnyklubb ).
Prokastinera lite till och lägg in mig med behöver sovplats och lån av luftmadrass (sitter på mobilen så det bars klöddar att kopiera)Eftersom jag prokrastinerar för fullt på jobbet så gör jag anmälningslista istället
Jag kommer: (Och tar med mig) Sovplats?
@athena_arabians
@tanten
@Ninnurur (Jordärtskockor) JA (rum med Malin)
@Reykjavik JA
@bumpo JA
@Malin_L JA (rum med Ninnurur)
Har du missat att jag kommer att sova i hörnet i salen, va??? Jag tar med egen madrass eller säng eller nåtJag kommer: (Och tar med mig) Sovplats?
@athena_arabians
@tanten
@Ninnurur (Jordärtskockor) JA (rum med Malin)
@Reykjavik JA
@bumpo JA
@Malin_L JA (rum med Ninnurur)
@Trott JA (behöver luftmadrass)
Bah! Du är uppenbarligen kapabel till att skriva själv! Latmask! eller nej, latskata!Har du missat att jag kommer att sova i hörnet i salen, va??? Jag tar med egen madrass eller säng eller nåt
Meh - det var ju DIN lista ju... Våga 17 skriva i denBah! Du är uppenbarligen kapabel till att skriva själv! Latmask! eller nej, latskata!
Får jag fråga var Svärdsjö ligger?