Buketräff Svärdsjö - 2017 edition

@athena_arabians
Är det något datum du vill att man ska senast ska säga att man kommer.

Aha....jag funderar också på att komma, men undrar när sista svarsdatum är typ?

Inte så kinkigt. Dagen innan är det bra om jag har någorlunda definitivt antal med tanke på välkomstdrinktilltugget men plus/minus någon är inte så farligt. Det blir lite mer komplicerat om det blir plus eller minus fem samma dag typ :D

Sedan gäller det ju att det finns sovplats kvar om man inte har med sig tält/släpvagn/husbil då :)

Men apropå det här att bli blyg med nytt folk, du ingår ändå i en gruppchatt med bukefalister. Det gör inte jag, och kommer därmed kasta mig lite mer ut i det okända än vad du gör (om jag nu vågar ;)). Det kanske du kan trösta dig med något. haha
Jag är också i valet och kvalet om jag vågar, så då är vi två ;)

Som sagt, ingen ska känna sig tvingad att dricka eller känna sig konstig att man inte gör det :) Särbon kan i ren värd-yra bjuda alla :D men tar absolut ett nej tack :p

Värdinnan kommer dock inte att vara nykter :angel:

Haha, jag menade alltså bara att påpeka att @hemlig inte kommer att vara den enda som är nykter. Jag är känner mig bekväm i att inte göra det, och till skillnad från många andra så gillar jag att umgås med fulla personer trots att jag inte druckit. Då brukar de flesta bli lika öppna som jag är normalt :D

Haha, jag menade alltså bara att påpeka att @hemlig inte kommer att vara den enda som är nykter. Jag är känner mig bekväm i att inte göra det, och till skillnad från många andra så gillar jag att umgås med fulla personer trots att jag inte druckit. Då brukar de flesta bli lika öppna som jag är normalt :D
Jag har ju adhd. Pratar massor normalt. Och så slänger vi in lite vin i det hela så går munnen i ett :D

Värdinnan får gärna se till att undertecknad INTE börjar shotta för då kan det hända att jag får feeling och tvingar er att lyssna på skum emd. Eller norsk popjojk. Undertecknad gillar shottar med är kanske eventuellt inte helt kompatibel med shottar. :D

Liknande trådar

Tjatter Det börjar väl blir dags att planera lite :D De datum jag absolut inte kan är 16-17 juli och 30-31 juli :) Annars är jag väldigt...
26 27 28
Svar
551
· Visningar
26 366
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar