Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Till vänster om gävle (ja jag är trafikledare och kan ge chaufförerna såna beskrivningar )Får jag fråga var Svärdsjö ligger?
8/7 typ eller tills sovplatserna är slut.Aha....jag funderar också på att komma, men undrar när sista svarsdatum är typ?
Har du missat att jag kommer att sova i hörnet i salen, va??? Jag tar med egen madrass eller säng eller nåt
Åh pardon moi... måste man ha ett salongsgevär dåSalongen, kära du, salongen
@athena_arabians
Är det något datum du vill att man ska senast ska säga att man kommer.
Aha....jag funderar också på att komma, men undrar när sista svarsdatum är typ?
Jag är också i valet och kvalet om jag vågar, så då är vi tvåMen apropå det här att bli blyg med nytt folk, du ingår ändå i en gruppchatt med bukefalister. Det gör inte jag, och kommer därmed kasta mig lite mer ut i det okända än vad du gör (om jag nu vågar ). Det kanske du kan trösta dig med något. haha
Åh pardon moi... måste man ha ett salongsgevär då
Om jag kommer så blir det nog till att vara nykter och köra hem samma kväll/natt. Nån måtta får det vara med galenskaperna (dvs sova över bland mer än en hel hög främlingar ).
Jag dricker i regel inte heller, även om jag inte kör
Som sagt, ingen ska känna sig tvingad att dricka eller känna sig konstig att man inte gör det Särbon kan i ren värd-yra bjuda alla men tar absolut ett nej tack
Värdinnan kommer dock inte att vara nykter
Jag ska vara nykter!Som sagt, ingen ska känna sig tvingad att dricka eller känna sig konstig att man inte gör det Särbon kan i ren värd-yra bjuda alla men tar absolut ett nej tack
Värdinnan kommer dock inte att vara nykter
Jag har ju adhd. Pratar massor normalt. Och så slänger vi in lite vin i det hela så går munnen i ettHaha, jag menade alltså bara att påpeka att @hemlig inte kommer att vara den enda som är nykter. Jag är känner mig bekväm i att inte göra det, och till skillnad från många andra så gillar jag att umgås med fulla personer trots att jag inte druckit. Då brukar de flesta bli lika öppna som jag är normalt
Jag har ju adhd. Pratar massor normalt. Och så slänger vi in lite vin i det hela så går munnen i ett
Jag blir ju mest bara slö när jag dricker, och jävligt deppig sååå det vill jag bespara andra. Jag kanske poppar lite narkolepsimedicin istället