@Lillgrådis - vi har Linnéträdgården också!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är planen jag ska köpa mitt nomiga mandarinbubbelHåll dig till vin och cider då
@Myrten och @Magiana Så himla omtänksamt och generöst av er! Verkligen Bukefalos när det är som allra bäst. Och så ännu en Botanisk trädgård som trädgårds-zombien inte har besökt... *suck*.
Tiden på min rundresa begränsas något av häst- och kattillsyn hemmavid (förutom 1000 semesterprojekt och eget festarrangemang två veckor senare), så jag kommer nog att vara i rörelse ganska mycket. Men jag tänker mig nog att försöka bocka av ett antal platser runt Dalarna så bra att fylla dagarna där maximalt - och jag lär passera Lindesbergstrakterna både på väg dit och hem?
Tackar i alla fall ödmjukast så här långt! Sätter mig med karta och Google och kontakter i helgen så återkommer jag så snart jag har en PLAN.
Och Linnés Hammarby!@Lillgrådis - vi har Linnéträdgården också!
Bra Då satsar jag på salongsberusad iställetNä, vi har luftgevär redan
Maten:OK - så var det maten då.
Trevligt om nån tar med
*sallad - tanten (man ska hålla på gamla traditioner)
*frukostbröd - tanten (se ovan)
*bregott - tanten
utöver det är det finemang om vi kan få
*nån sorts efterrätt?
*Jordgubbar?
*bea (man ska hålla på gamla traditioner)
*frukost-ost
Otur det hamnar mitt i slåttern .
Nu är det klart med datumet, ni slipper se mig för då är jag häst och husvakt.
Vad är detta???
Ska ni lämna Särbon som ensam tupp bland hönsen
Kan du åka med nån bukefalist i närheten?Blir för långt bort att åka för mig utan körkort. Sen tror jag att jag jobbar då?
Samma härJag är också i valet och kvalet om jag vågar, så då är vi två
@Trott jag snor gärna luftmadrassen
Du får göra en Excel-fil kära du!Ändra i listan så jag kan hålla räkningen
ingen aning om det finns?Kan du åka med nån bukefalist i närheten?