Nu är det klart med datumet, ni slipper se mig för då är jag häst och husvakt.
Du kan inte tänka dig att vara kattvakt också?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är det klart med datumet, ni slipper se mig för då är jag häst och husvakt.
ingen aning om det finns?
sen har jag social fobi också...
ok. bor i U-aSocial fobi ska mötas med att vara social.
//Squie - som haft det o är fri idag.
Jag bor ju vid rv50 i Guldsmedshyttan så du passerar här med hahaEn PLN menar du väl? *Tiffany Aching-referens*
Du bör passera Lindesberg om din GPS inte är alltför kreativ som vissa andra Bukefalisters (japp, jag pratar om er resa @_husmusen_ ). 50:an från Örebro går mer eller mindre direkt hit till byhåla (och Lindesberg ligger vid 50:an).
Det går som sagt utmärkt att kvarta här flera dagar. Jag har ju gårdspyssel att göra och brukar inte låta gäster hindra mig från det så jag förväntar mig att gäster är lite självgående Alternativt sätter jag dig på gräsklippning eller något sådant
Laktos citrusfrukter och tomatskal är mina allergierMaten:
Trevligt om nån tar med
*sallad - tanten (man ska hålla på gamla traditioner)
*frukostbröd - tanten (se ovan)
*bregott - tanten
*Jag tänker snyta @Ninnurur ´s paradgren - potatis till alla
* Chips, ostbågar etc - Squie. (fast det var inte mkt som gick åt förra året...de flesta gick o lade sig tidigt.
utöver det är det finemang om vi kan få
*nån sorts efterrätt?
*Jordgubbar?
*bea (man ska hålla på gamla traditioner)
*frukost-ost
Gluten?
Laktos?
Övriga allergier?
---
Till övriga samtalsämnen.
De som träffade mig förra året vet att jag bara dricker grönt te...så jag lär vara nykter.
Och många var vi förra året som var iväg på något sådant här dylikt för första gången. Och vi överlevde. Det är t om så katastrofalt att vi gör om det igen.
Försökte pma men det gick inteok. bor i U-a
vet ej än om jag är ledig då
Fyll på det i listan så blir det enklare.Laktos citrusfrukter och tomatskal är mina allergier
Som katt-allergiker? Tror inte det va.Du kan inte tänka dig att vara kattvakt också?
Om jag är ledig då. Och kan fixa skjuts och vågar... Vill jag gärna ha en luftmadrass@Sonic76: Sängplatserna är tyvärr upptagna så det jag har är luftmadrass.
Du råkar inte ha bil o körkort samt någon som kan vara hundvakt? I så fall kan vi samåka.Om jag är ledig då. Och kan fixa skjuts och vågar... Vill jag gärna ha en luftmadrass
Ingen bil eller körkort tyvärrDu råkar inte ha bil o körkort samt någon som kan vara hundvakt? I så fall kan vi samåka.
Jag medtar i så fall sovsäck, men behöver nåt underlag.
Du vet att vi dyker upp efter lunch nån gångOk, puttar tråden med klockslag. Visst har vi sagt kl 18 tidigare? Givetvis med möjlighet att komma tidigare. Värdinnan brukar ju sätta folk i jobb menar jag
Du råkar inte ha bil o körkort samt någon som kan vara hundvakt? I så fall kan vi samåka.
Jag medtar i så fall sovsäck, men behöver nåt underlag.
Om ni kan ta er till Gävle med tåg så kan ni åka med mig resterande väg (om ni törs), jag kan passera GävleIngen bil eller körkort tyvärr
Om ni kan ta er till Gävle med tåg så kan ni åka med mig resterande väg (om ni törs), jag kan passera Gävle [/QUOTE
Är lite för långt för mig
Ok, puttar tråden med klockslag. Visst har vi sagt kl 18 tidigare? Givetvis med möjlighet att komma tidigare. Värdinnan brukar ju sätta folk i jobb menar jag
Du vet att vi dyker upp efter lunch nån gång