Buketräff Svärdsjö - 2017 edition

Åh, tack för inbjudan, blir allt varm i :heart av bara det.
Tyvärr är det lite för långt, resebudgeten tillåter bara en resa i sommar för mig och det blir en roadtrip med sambon senare, men vem vet, kanske någon sommar i framtiden :)

Vinglar ni över gränsen och söderut på roadtripen kan du ju hojta. Jag kommer att vara hemma större delen av sommaren :)

• Gilla
Reactions: MCP
Finns det möjligtvis en sovplats till mig? Annars får jag slita med tältet.... men så var det ju det där med alla insekter :cautious:

Inser att jag inte alls hängt med i tråden :o ska jag ta med något? :idea:

Sovplats ska finnas och ev en luftmadrass :) men fyll på listan så är det lättare att hålla koll.

athena_arabians
särbon
tanten - JA/säng
Ninnurur (Jordärtskockor) JA/säng (rum med Malin)
Reykjavik JA/madrass
bumpo JA/madrass
Malin_L[/USER] JA (rum med Ninnurur)/tar med madrass?
Trott JA /tar med egen madrass (resesäng)
Lillgrådis JA (tar med madrass och sånt, gärna utan högljudda snarkare intill om man får önska, annars nöjd med det mesta :up:)
Scata JA (medtager sänghalm och paxar hörnet i salen)
Squie - JA - lånar helst lilla huset men om det är upptaget så tar jag tältet
Ainasoja-helst sovplats madrass fixar jag själv
Sonic76 ja får försöka lösa nån sängvariant, min rygg pallar inte luftmadrass ;)
EmmaW ja/sovplats lånar gärna luftmadrass :)

tanten skrev: ↑
OK - så var det maten då.

Trevligt om nån tar med
*sallad - tanten (man ska hålla på gamla traditioner)
*frukostbröd - tanten (se ovan)
*bregott - tanten

utöver det är det finemang om vi kan få
*nån sorts efterrätt?
*Jordgubbar- EmmaW med :up: ( och grädde, man måste ha grädde till jordgubbar :D )
*bea (man ska hålla på gamla traditioner)
*frukost-ost
Klicka för att se mer...
Maten:
Trevligt om nån tar med
*sallad - tanten (man ska hålla på gamla traditioner)
*frukostbröd - tanten (se ovan)
*bregott - tanten
*Jag tänker snyta @Ninnurur ´s paradgren - potatis till alla :up:

utöver det är det finemang om vi kan få
*nån sorts efterrätt?
*bea (man ska hålla på gamla traditioner)
*frukost-ost

Vad gäller insekter så gör jag mitt bästa för att hålla dem väck. ;) Och ja, jag sköter min rökning snyggt och håller mig i nått undanskymt hörn där jag stör så lite som möjligt. Så klart!

Mvh rökare

Det har blivit ändrade planer. Jag och @Tranan tänker komma :). Vi flyttar bara datum för den andra resan.

Vi tar med eget tält och madrass. Jag kan också ta med mitt lilla tält och tillhörande madrass om någon behöver låna.

Jag har lite dålig överblick över vad mer vi behöver ta med. Vilken mat fattas?

-
athena_arabians
särbon
tanten - JA/säng
Ninnurur (Jordärtskockor) JA/säng (rum med Malin)
Reykjavik JA/madrass
bumpo JA/madrass
Malin_L[/USER] JA (rum med Ninnurur)/tar med madrass?
Trott JA /tar med egen madrass (resesäng)
Lillgrådis JA (tar med madrass och sånt, gärna utan högljudda snarkare intill om man får önska, annars nöjd med det mesta :up:)
Scata JA (medtager sänghalm och paxar hörnet i salen)
Squie - JA - lånar helst lilla huset men om det är upptaget så tar jag tältet
Ainasoja-helst sovplats madrass fixar jag själv
Sonic76 ja får försöka lösa nån sängvariant, min rygg pallar inte luftmadrass ;)
EmmaW ja/sovplats lånar gärna luftmadrass :)
Magiana och Tranan - eget tält med madrass (extra tält med luftmadrass kan medtagas)

Vad gäller insekter så gör jag mitt bästa för att hålla dem väck. ;) Och ja, jag sköter min rökning snyggt och håller mig i nått undanskymt hörn där jag stör så lite som möjligt. Så klart!

Mvh rökare

Ingen fara så länge det sker utomhus :) Jag ser till att det finns fimpmöjligheter :up:

Och INTE bjuda särbon! Han är tobaksfri sedan rätt länge :banana:

Just ja, jag har elpump till luftmadrasserna (de som inte har inbyggda) så tar en en egen madrass behöver en inte dra med en pump också :)

Ingen fara så länge det sker utomhus :) Jag ser till att det finns fimpmöjligheter :up:

Och INTE bjuda särbon! Han är tobaksfri sedan rätt länge :banana:
Jag har ALDRIG rökt inomhus. :yuck: Vidrigt ju. Och jag ska komma ihåg att inte bjuda särbon. :up: Vad gäller fimpmöjligheter så funkar en gammal flaska eller nått. Eller en burk. ;) Eller så kör jag min standard: plasthöljet runt paketet till fimparna. :o

Jag har ALDRIG rökt inomhus. :yuck: Vidrigt ju. Och jag ska komma ihåg att inte bjuda särbon. :up: Vad gäller fimpmöjligheter så funkar en gammal flaska eller nått. Eller en burk. ;) Eller så kör jag min standard: plasthöljet runt paketet till fimparna. :o

Jag har massor med lerkrukor med tillhörande fat, mamma brukade ha sådana att fimpa i (krukan upp och ner på fatet, det är ju ett avvattningshål i botten).

Liknande trådar

Tjatter Det börjar väl blir dags att planera lite :D De datum jag absolut inte kan är 16-17 juli och 30-31 juli :) Annars är jag väldigt...
26 27 28
Svar
551
· Visningar
26 366
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Höjda elpriser
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Valet i USA