athena_arabians
Trådstartare
Taggen funkade inte. Men hittade tråden nu☺
Kan tyvärr inte komma då jag jobbar den helgen men hoppas att ni går det Trevligt!☺
Obra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Taggen funkade inte. Men hittade tråden nu☺
Kan tyvärr inte komma då jag jobbar den helgen men hoppas att ni går det Trevligt!☺
Åh, tack för inbjudan, blir allt varm i av bara det.
Tyvärr är det lite för långt, resebudgeten tillåter bara en resa i sommar för mig och det blir en roadtrip med sambon senare, men vem vet, kanske någon sommar i framtiden
Finns det möjligtvis en sovplats till mig? Annars får jag slita med tältet.... men så var det ju det där med alla insekterOk, kan någon uppdatera sovplatslistan så jag har koll på luftmadrasserna?
Inga insekter kommer att våga närma sig.Inte med det där gänget på tomtenFinns det möjligtvis en sovplats till mig? Annars får jag slita med tältet.... men så var det ju det där med alla insekter
Inser att jag inte alls hängt med i tråden ska jag ta med något?
Inga insekter kommer att våga närma sig.Inte med det där gänget på tomten
Finns det möjligtvis en sovplats till mig? Annars får jag slita med tältet.... men så var det ju det där med alla insekter
Inser att jag inte alls hängt med i tråden ska jag ta med något?
Vad gäller insekter så gör jag mitt bästa för att hålla dem väck. Och ja, jag sköter min rökning snyggt och håller mig i nått undanskymt hörn där jag stör så lite som möjligt. Så klart!
Mvh rökare
Släkting har bara bestämt sig för "nej" - och kommer ihåg det Släkting som ibland inte hittar ut ur rumSkulle släkting passa nåt djur?
Finns det ingen annan som kan vara djurvakt?
Jag har ALDRIG rökt inomhus. Vidrigt ju. Och jag ska komma ihåg att inte bjuda särbon. Vad gäller fimpmöjligheter så funkar en gammal flaska eller nått. Eller en burk. Eller så kör jag min standard: plasthöljet runt paketet till fimparna.Ingen fara så länge det sker utomhus Jag ser till att det finns fimpmöjligheter
Och INTE bjuda särbon! Han är tobaksfri sedan rätt länge
Jag har ALDRIG rökt inomhus. Vidrigt ju. Och jag ska komma ihåg att inte bjuda särbon. Vad gäller fimpmöjligheter så funkar en gammal flaska eller nått. Eller en burk. Eller så kör jag min standard: plasthöljet runt paketet till fimparna.