Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok. Men jag jobbar då tror jag. Så jag får hoppa över@Soffan74 ,- visst bor du i Uppsala? Tänkte bara kolla så du vet att Upptåget går till Gävle? Det tar 1 timme och 11 minuter från Uppsala C och jag tror det ingår i ULs månadskort om du har sådant.
Nåde dej om du drar med dig regn igenDu vet att vi dyker upp efter lunch nån gång
Äh, det har jag inga planer påNåde dej om du drar med dig regn igen
Bra!Äh, det har jag inga planer på
Vi får dansa soldans istället för regndansNåde dej om du drar med dig regn igen
Har du sagt det så!! Men på egen risk för min soldans är ruskigt snarlik min fuldans...Vi får dansa soldans istället för regndans
Vilken rolig tråd, och hela träffen låter ju helfestlig, nästan så att man önskar att man kunde vara där
Taggen funkade inte. Men hittade tråden nu☺För att förtydliga, trots att det är i vildmarken lätt nordväst om Gävle (@Reykjavik ) finns här alltså el, vatten och tom utedass!
Hojtar på @Scata, @Dentaku, @tornblomma, @hemlig, @Fille, @Blacksmithfarm, @Magiana, @Trott, @Inte_Ung, @ainasoja, @MacGyver och @tanten också
Edit: Skrik inte på mig om jag glömt någon
Det är bara att komma
Tack det var snällt, men då återstår problemet med hunden. Jag får nog sikta in mig på nästa år då jag med största sannolikhet får tbx körkortet, som rök efter en incident som berodde på dittills okänd epilepsi.
Maten:
Trevligt om nån tar med
*sallad - tanten (man ska hålla på gamla traditioner)
*frukostbröd - tanten (se ovan)
*bregott - tanten
*Jag tänker snyta @Ninnurur ´s paradgren - potatis till alla
* Chips, ostbågar etc - Squie. (fast det var inte mkt som gick åt förra året...de flesta gick o lade sig tidigt.
utöver det är det finemang om vi kan få
*nån sorts efterrätt?
*Jordgubbar? Lillgrådis
*bea (man ska hålla på gamla traditioner) och andra goda såser Malin_L
*frukost-ost Malin_L
Gluten?
Laktos?
Övriga allergier?
Skulle släkting passa nåt djur?Släkting har satt sig på tvären (och hur kom hen ihåg att just Svärdsjö anses som en dålig idé? )
Hur är det med sovplatser @athena_arabians? Om jag skulle göra ytterligare ett försök?