Buketräff Svärdsjö - 2017 edition

@Soffan74 ,- visst bor du i Uppsala? Tänkte bara kolla så du vet att Upptåget går till Gävle?:) Det tar 1 timme och 11 minuter från Uppsala C och jag tror det ingår i ULs månadskort om du har sådant.

Maten:
Trevligt om nån tar med
*sallad - tanten (man ska hålla på gamla traditioner)
*frukostbröd - tanten (se ovan)
*bregott - tanten
*Jag tänker snyta @Ninnurur ´s paradgren - potatis till alla :up:
* Chips, ostbågar etc - Squie. (fast det var inte mkt som gick åt förra året...de flesta gick o lade sig tidigt. ;)

utöver det är det finemang om vi kan få
*nån sorts efterrätt?
*Jordgubbar?
*bea (man ska hålla på gamla traditioner) och andra goda såser Malin_L
*frukost-ost Malin_L

Gluten?
Laktos?
Övriga allergier?

Vilken rolig tråd, och hela träffen låter ju helfestlig, nästan så att man önskar att man kunde vara där :p;)

För att förtydliga, trots att det är i vildmarken lätt nordväst om Gävle (@Reykjavik :angel:) finns här alltså el, vatten och tom utedass! :up: :D

Hojtar på @Scata, @Dentaku, @tornblomma, @hemlig, @Fille, @Blacksmithfarm, @Magiana, @Trott, @Inte_Ung, @ainasoja, @MacGyver och @tanten också :)

Edit: Skrik inte på mig om jag glömt någon :o
Taggen funkade inte. Men hittade tråden nu☺
Kan tyvärr inte komma då jag jobbar den helgen men hoppas att ni går det Trevligt!☺

Det här vill jag åka på i år! :)
@kimmis87 behöver hejas på lite så hon vågar komma med ;)

Jag har bil men får inte köra den pga epilepsin så om det finns någon i sthlmstrakten (eller som kan passera) med körkort kanske vi kan hjälpa @vallhund att åka :)

Det här vill jag åka på i år! :)
@kimmis87 behöver hejas på lite så hon vågar komma med ;)

Jag har bil men får inte köra den pga epilepsin så om det finns någon i sthlmstrakten (eller som kan passera) med körkort kanske vi kan hjälpa @vallhund att åka :)
Tack det var snällt, men då återstår problemet med hunden. Jag får nog sikta in mig på nästa år då jag med största sannolikhet får tbx körkortet, som rök efter en incident som berodde på dittills okänd epilepsi.

Maten:
Trevligt om nån tar med
*sallad - tanten (man ska hålla på gamla traditioner)
*frukostbröd - tanten (se ovan)
*bregott - tanten
*Jag tänker snyta @Ninnurur ´s paradgren - potatis till alla :up:
* Chips, ostbågar etc - Squie. (fast det var inte mkt som gick åt förra året...de flesta gick o lade sig tidigt. ;)

utöver det är det finemang om vi kan få
*nån sorts efterrätt?
*Jordgubbar? Lillgrådis
*bea (man ska hålla på gamla traditioner) och andra goda såser Malin_L
*frukost-ost Malin_L

Gluten?
Laktos?
Övriga allergier?

Om man kan köpa jordgubbar så nära polcirkeln (vad är det, zon 10 eller något?) O_o :D, så verkar det som den enklaste saken att bidra med för en vagabond som jag.

Jag har iofs mogna i köksträdgården nu vilket ju hade varit trevligast att ta med, men tror inte där finns flera liter om ett par veckor och ffa inte att de ska behöva ge sig ut och resa så många mil utanför Skånelandets gränser, de små liven.
För övrigt: känner mig riktigt pepp på en egen roadtrip till nya okända mål! :banana:

Senast ändrad:

Liknande trådar

Tjatter Det börjar väl blir dags att planera lite :D De datum jag absolut inte kan är 16-17 juli och 30-31 juli :) Annars är jag väldigt...
26 27 28
Svar
551
· Visningar
26 366
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar