Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag förväntar mig en fantastisk födelsedagstårta!OK - så var det maten då.
Trevligt om nån tar med
*sallad - tanten (man ska hålla på gamla traditioner)
*frukostbröd - tanten (se ovan)
*bregott - tanten
utöver det är det finemang om vi kan få
*nån sorts efterrätt?
*Jordgubbar?
*bea (man ska hålla på gamla traditioner)
*frukost-ost
Värdinnan får gärna se till att undertecknad INTE börjar shotta för då kan det hända att jag får feeling och tvingar er att lyssna på skum emd. Eller norsk popjojk. Undertecknad gillar shottar med är kanske eventuellt inte helt kompatibel med shottar.
Alla tar ansvar för sig själva. Och så hjälper vi varann utifall det behövs. Mens samtidigt så är det ju en fest där verkligen inte alla känner varann. Det brukar visa sig att folk inte alls stämmer med den bild man skapat sig Framför allt utseendemässigt.Det är liksom inte en shot-fest för att bli jättepackade (vad särbon gör/dricker tar jag inte ansvar för ). Vi dricker (eller inte dricker) typ cider och vin (ev en skvätt likör) så vi blir lite lagom yra i hatten och pladdriga som f-n
Man rullar därifrånOch GOD MAT!
Ok, nu har jag rekat lite mer. Det är inte mer än 64 mil enkel resa till Svärdsjö = klart jag kommer! Sannolikt med bil. Om inte golvet är fullbokat, så sätt gärna upp mig på en sovplats där också (medhavd madrass etc, endast ytan behövs) för säkerhets skull.
Angående samåkning/medåkning så har jag principiellt inget emot det, men på grund av de respektingivande avstånden så kommer jag att försöka lägga upp en avancerad semesterrutt över några dagar. Med lite andra stopp på vägen hos vänner och bekanta och/eller mer eller mindre obskyra sevärdheter i Det Mystiska Okända Landet, beläget norr om Hallandsåsen. [...]
Ok, nu har jag rekat lite mer. Det är inte mer än 64 mil enkel resa till Svärdsjö = klart jag kommer! Sannolikt med bil. Om inte golvet är fullbokat, så sätt gärna upp mig på en sovplats där också (medhavd madrass etc, endast ytan behövs) för säkerhets skull.
Angående samåkning/medåkning så har jag principiellt inget emot det, men på grund av de respektingivande avstånden så kommer jag att försöka lägga upp en avancerad semesterrutt över några dagar. Med lite andra stopp på vägen hos vänner och bekanta och/eller mer eller mindre obskyra sevärdheter i Det Mystiska Okända Landet, beläget norr om Hallandsåsen.
Svårt att utlova något säkert angående lift nu alltså, men visar det sig lite längre fram att det funkar med resrutten så kan jag absolut hämta upp/släppa av någon utmed vägen.
(PS: ifall någon undrar så är jag en introvert själ och antagligen ganska konstig IRL, men brukar trots det ha roligt även med "okända" människor. Särskilt om de är konstiga. OCH opretentiösa. Så se nu för fan till att vara konstiga och opretentiösa, om jag ska åka så här långt! )
Jag har hus en bit norr om Lindesberg och kommer inte att vara hemma den aktuella helgen (plus några dagar före och efter). Nu försöker jag ju hitta någon som kan bo i huset under tiden mot att växterna kollas (trots automatisk bevattning) så vill du stanna till där några dagar går det fint .
Jag är i Göteborg och hälsar på min syster den aktuella helgen. Det innebär att min lägenhet i Uppsala står tom. Så om du vill sova över i Uppsala på vägen upp finns 34 kvm en kvarts promenad från Botaniska trädgården att låna.
Jag blir liksom inte jättepackad (någonsin bc mina snedfyllor innebär att jag blir aggressiv och det är inte kul för nån) men bumpo på shots är ytterst odräglig (på ett rätt harmlöst sätt) för sin omgivning om inte omgivningen känner henne väldigt väl och det är ju onödigt. Jag vill ju bara vara fnittrig, pratig och ha kul.Det är liksom inte en shot-fest för att bli jättepackade (vad särbon gör/dricker tar jag inte ansvar för ). Vi dricker (eller inte dricker) typ cider och vin (ev en skvätt likör) så vi blir lite lagom yra i hatten och pladdriga som f-n
Jag blir liksom inte jättepackad (någonsin bc mina snedfyllor innebär att jag blir aggressiv och det är inte kul för nån) men bumpo på shots är ytterst odräglig (på ett rätt harmlöst sätt) för sin omgivning om inte omgivningen känner henne väldigt väl och det är ju onödigt. Jag vill ju bara vara fnittrig, pratig och ha kul.