Buketräff Linköping?

Sv: Buketräff Linköping?

*KL*

DET DRAR IHOP SIG! Har vi spikat Babettes? Tid? Ska vi byta telefonnummer (i PM då) ifall någon (troligtvis jag) villar bort sig? :D

Uppdaterar listan.

15 september
- Monifa
- Lillagoajag
- Mathilhill
- Cherie
- Kimmis87
-Hitorine

Och eventuellt
- Sorbe (som kommer ha skit tråkigt och åker hem för att vara social på söndagen )
- Venus_in_furs
- Anna_lillen

Plats: Babettes.
Tid: Lunch tid? 12-2 tiden?

Jag skickar iväg mitt nummer ikväll till de som kommer :)

*KL*

Nu hoppas jag att Monifa, Mathilhill, Cherie, Kimmis87, Hitorine har fått mitt nummer i PM. Har ni inte det får ni hojta :D

Kl 12 blir väl jättebra :)

Asså, jag orkar inte skicka mitt nummer till alla, och jag är inte speciellt anonym heller, så jag skriver det här helt enkelt.

0723073390

Lördag kl 12 blir nog bra, har vi bestämt plats??
Jag har varit borta lite, jobbat som ett djur XD

Ja just ja... Inte lätt det där XD Jag är så snurrig i huvudet så du anar inte. Jobbar för mkt, men bra lön blir det :D

Kommer inte bli någon buketräff för mig nu ändå... Blir Stockholm till helgen, kan inte åka dit på länge om jag inte passar på nu i helgen. Tyvärr :( Bestämde mig nu idag så sorry för sent avhopp. Jag vill med nästa gång!

:( vi räknar med dig nästa gång! Ha det kul!! :)

RED ALERT!!!! Kollade på Babettes hemsida nu, och de verkar inte ha öppet på söndagar? Om jag fattade deras hemsida rätt (och var på rätt hemsida :p). Plan B?

Oj det tänkte jag inte på att kolla upp!
Jag tror dom flesta andra ställen är öppna på söndagar så om vi vill gå till ett annat fikaställe borde det inte va några problem:)

Jag kan nog följa med :)

Åh, synd med Babettes, det bra med dom är ju att de har så stora bord (vi verkar ju bli några stycken). Nån som kollat in det nya caféet som ligger på trädgårdstorget?

Vart ligger trädgårdstorget? Jag var på ett nytt mysigt café som låg vid nån bakgata vid gyllen typ. Men kan alla på lördagen kan vi ju boka om det? Annars tar vi annat café ;)

På lördag är det ju hästmässa på mantorp, och dessutom öppet hus med aktion på miedls araber, så jag är nog uppbokad från kl 10-18 nån gång iaf.

Jag har ingen aning om vart fiken är som ni nämner, fikar aldrig. Men jag är på vartsom, bara de har typ fyllda baguetter så jag kan äta frukost ;)

Kanske borde vi boka bord? Så att vi verkligen får plats??

Lördagen är inte jättebra för mig heller...

Och jag har ju varit i Linköping 2 gånger i mitt liv (hittills!) så jag har noll koll på ställen. Och jag vill nog också gärna ha nåt ställe med lite matigare "fika" :)

Nä vi håller hos till söndagen då :)
Jag har sämst koll också, har ju precis flyttat hit :p

Kl

Jag kan inte heller på lördagen. Café Berget är väldigt mysigt också men dom har tydlig inte heller öppet på söndagar :cautious:

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
587
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 998
Senast: Gunnar
·
Hemmet Jag ska renovera mitt hus nästa år. Mycket är sånt som jag velat göra sen jag och exet flyttade in för en massa år sedan och har således...
2
Svar
20
· Visningar
684
Senast: MiaMia
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 924
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar