Buketräff Linköping?

Sv: Buketräff Linköping?

KL

Jag är nyinflyttad i Linköping och hänger gärna på en buketräff! Har inte lärt känna så många här ännu. Den 15.e bör fungera för mig också.

Kl

Jag röstar också på fika:)
Är ju lite väderberoende om man ska va i Trädgårdsföreningen (det måste va där du menar Monifa?:) ). Är man på ett café kan man ju välja om man vill äta något eller fika.

15 september
- Monifa
- Mulberry
- Lillagoajag
- Mathilhill
- Cherie
- Kimmis87
-Hitorine

Och eventuellt
- Sorbe (som kommer ha skit tråkigt och åker hem för att vara social på söndagen :D)
- Venus_in_furs
- Anna_lillen

dom har ju tagit bort rocky mountain kakan med marshmallows, kolasås och gud vet allt vad som var på den :mad: de små svikarna! Hann inte ens smaka på den.

Aha!
Själv är jag en inbiten morotsmuffin-människa så jag märker knappt vad som pågår runt omkring i fikadisken :o

Eller Babettes! Lätt bästa fiket i hela Linköping. De bakar allt själva också, hur gott som helst!

Annars är det såklart mysigt med picknick också:)

Hembakat låter ju också sjukt gott. Var ligger Babettes?

Babettes lät ju rätt mysigt :) Lägger hellre min röst på det än espresso house höhö

Har dom bra mackor? Vet du hur det ser ut med icke köttmackor? Är så jäkla träligt när man går ut o fikar och det är skinka på alla satans mackor :p

Finns mycket (mest) vegetariska mackor på babettes, brukar finnas soppor och så också :)

Jag tycker det låter väldigt bra :angel: så om ingen säger emot kanske vi skulle köra på det?

åh! Går vi inte dit den 15 så kommer jag nog knata dig själv ;)

Det tycker jag verkligen! Verkar som att det blir Babettes nästa lördag dock ;)

Åh, det lutar ändå åt att jag ska till Sthlm nästa lördag men nu vill jag ju ännu mer med på Buketräffen här... Ja, vi får se hur jag gör :p

Btw, det är ju hästmässa den 14:e i mantorp, det har ni väl inte missat?? Kommer vara massor spännande uppvisningar!

spännande, vad är det för nått? :)

Det är elit auktionen den 14 också ;)

Jag vet inte riktigt ärligt talat, jag vet bara "min del", som jag inte ens ska vara med på XD

Men det kommer väl vara shettisgalopp, ardennergalopp eller liknande och lite olika uppvisningar. Det kommer vara en uppvisning i distans med :)

Det är de jag har koll på, men det lär ju knappast fylla så många timmar ;)

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
587
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 998
Senast: Gunnar
·
Hemmet Jag ska renovera mitt hus nästa år. Mycket är sånt som jag velat göra sen jag och exet flyttade in för en massa år sedan och har således...
2
Svar
20
· Visningar
684
Senast: MiaMia
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 924
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar