Buketräff Linköping?

Sv: Buketräff Linköping?

Rid efter! Är det nån gång de hyssar är de när de inte får hyssa ;) Jag rider efter iallafall, fast det berodde mer på att hästägaren ville ha sovmorgon.

Haha! Ja det får nog bli så!

Sitter och spanar på vad det skulle kosta att skicka iväg honom på inkörning. Han är väldigt sen dock, så jag är osäker på vad hans kropp säger om saken.
Men vi får se, jag ska prata med tränaren.

Vad är det för polle du har?
Jag vill ha hem min nu :(

:bump: ska bli väldigt kul det här! :bump:

En arabhingst på 4,5 år snart.
Född hemma på min gräsmatta, helt underbar individ!
Har ett riktigt bra steg, bra temprament och är dessutom 162,5 hög :D

Vart är din polle? :(

Video från förra året, fuxen :)
http://www.youtube.com/watch?v=espXs_lElbA

993053_10151708347856223_938522774_n.jpg

1013686_10151727004716223_1109432121_n.jpg

524329_10151785849956223_532209551_n.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=tqZ_RbAcIrQ Nyare video, men där är han inte lika flashig ;) Han är den stora fuxen, den lilla fuxen är hans son :)

Vilken snygging:love:

Kl
Jag kommer ha grön jacka, vinröda converse och jag har halvlångt ljust hår.
Så finns det lite signalement att gå på:D

Amen hallå snygg eller?! :love: Har lite svårt för araber rent generellt men utstrålningen är ju helt makalös!

Min är på hingstbete än men om två veckor får jag ÄNTLIGEN (har fasiken väntat 7 månader från det att kontraktet skrevs) hem honom. Så nu är det nära :)

Oj var det 13, var helt säker på att det var 15:o

Får se om jag hinner då, tror inte det men vart blev fikat isåfall?

Klart du hinner ;)

knapp
Om jag är pytte sen är det för att mina kollegor bestämt att synka koutsläppet med min avresa (mitt hus råkar ligga i slutet av gatan korna travar på till betet)

Tackar så mkt :D

Min erfarenhet är att om man inte tycker om araber så beror det på att man har träffat fel araber ;)
Buskaveln inom rasen är nästan större än den bra aveln. Det finns ruskigt många riktigt dåliga individer, både när det gäller temprament och framförallt steg! Och exteriören på vissa får mig att vilja gråta...

Men vi kämpar på, och det börjar komma fram fler riktigt bra invivider i landet nu! Min hingst har inte alls de vanliga svenska linjerna, vilket säkert även en "arabamatör" kan se.

Du är välkommen att hälsa på o titta på honom. Han är underbar!

Skönt att få hem sin älskling! Jag trodde jag skulle förgås när min gick på lösdrift några mil hemifrån. Så skönt att ha honom hemma igen!

Ledsen hörrni, men eftersom jag slarvigt nog kollade fel tid så får jag inte ihop det med dagen! Men jag vill jättegärna vara med nästa gång och hoppas det blir snart:D

Nja är nog inte så mycket av den anledningen :) Jag är bara inte så mycket för typen av häst helt enkelt :D men jag kommer gärna och tittar, snygg är han ju det kan jag inte sticka under stolen.

Kl
Japp som jag befarade håller de på o släpper ut korna nu. Så jag står här och väntar på att få köra iväg :(

Bah! Vi skulle få gäster men dom avbokade nu så jag hade ju kunnat vara med om dom hadehört av sig tidigare :'( men nästa gång så!

Tack själva!

Ja jag tycker vi gör om det också och då ska jag låta bli att boka in ridning efter :p

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
587
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 998
Senast: Gunnar
·
Hemmet Jag ska renovera mitt hus nästa år. Mycket är sånt som jag velat göra sen jag och exet flyttade in för en massa år sedan och har således...
2
Svar
20
· Visningar
684
Senast: MiaMia
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 924
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar