Buketräff Linköping?

Sv: Buketräff Linköping?

OT: är det nån här i Linköping som kan tipsa om en bra frisör för en tjej i 25-års åldern som INTE vill gå därifrån med bara klippta toppar... Just nu har jag världens tråkigaste frisyr och vill fixa till det, men har dåliga erfarenheter av frisörer som inte vågar göra något alls.

Har ni några tips? Helst nån som inte kostar allt för mycket heller :)

Jag klippte mig på Kreateam enda gången jag klippt mig i Linköping, efter många tips från andra studenter på mitt program. Tyckte de var jätteduktiga verkligen. Jag klippte av över en dm, jag hade en idé om hur jag ville ha det men frisören kom med lite input om finjusteringar i min grundidé så det bättre skulle passa min hårtyp och min ansiktsform. Kändes otroligt kompetenta :-)

Tar dock 500 kr för en klippning.

Jag gick tidigare hos Hairstyle som ligger på Drottninggatan, de har jag fortfarande en jättebra bild av men eftersom jag bara klipper topparna nuförtiden så går jag till billigare alternativ. Då jag brukade gå dit så var jag alltid nöjd, de är/var proffsiga och kunniga. De kostar enligt mig en del dock.

KL

Jag glömde bort att tacka för träffen vi hade, det var såklart jättetrevligt att träffa er! :)

Och jag säger INTE Hairstyle. Gick dit en period och var nöjd, sen slutade min frisör så jag fick salongsägaren. Lyssnade inte alls och klippte sönder mitt hår fullständigt, och var otrevlig.

Jag tipsar om studio 22, de är också ganska dyra men bra!

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
587
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 998
Senast: Gunnar
·
Hemmet Jag ska renovera mitt hus nästa år. Mycket är sånt som jag velat göra sen jag och exet flyttade in för en massa år sedan och har således...
2
Svar
20
· Visningar
684
Senast: MiaMia
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 924
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar