Buketräff Linköping?

Sv: Buketräff Linköping?

google is my best friend.
Här kommer ett par alternativ:
-The london café
Ett kafé med engelsk touch som serverar nybakade scones med bland annat clotted cream importerat från Devonshire i Cornwall. Red velvet cupcakes från Hummingbird bakery i London. N.Y. cheesecake. Ekologiskt Arabica Kaffe och importerat Te från London. Vensu chocklad från Askersund. Smörbakat och utan tillsatser, endast det bästa är gott nog för en kvalitetsstund är mottot.
Gäller ju dock att alla kan tänka sig red velvet cupcake, scones eller cheesecake. Edit. Här är hemsidan, muffinsarna såg ju rätt :love: ut

- Café Lanemo Konditori
Café och konditori som behållit inredningen från 50-talet. Smörgåsar, tårtor och bakverk.

- Café Belvederen
Belvederen är ett utsiktstorn på toppen av Kjettilberget i södra delen av Trädgårdsföreningen. Berget når 45 meter över Roxen och är Linköpings näst högsta punkt. Här erbjuds du hemlagade luncher, praliner och bakverk.

Nån som vart på något av dessa?

Belvederen var jag på förra året, vi satt högst upp i tornet. Det är väl inte det roligaste stället, speciellt men mer när man är två personer, kanske inte riktigt passande en grupp.

The London café har jag tänkt testa länge men det har inte blivit av.

The London cafe har jättegoda (engelska) scones, så gillar man det kan jag rekommendera stället! Jag har tyvärr fått förhinder på söndag, så ni får ha så kul utan mig! Ska ni ha någon mer träff i Linköping hänger jag gärna på om jag kan.

Amen låter ju lovande! Kommer du förresten eller drar nkpg mer? ;) Är du på meetinget?

15 september
- Monifa
- Lillagoajag
- Mathilhill
- Venus_in_furs
- Kimmis87

Och eventuellt
- Sorbe (som kommer ha skit tråkigt och åker hem för att vara social på söndagen )
- Anna_lillen

Plats: The London Café
Tid: 13:00

Jag åker nog till Norrköping i morgon, jag är på Europas största kattutställning som hålls där i helgen. ;)
Får se om jag tröttnar totalt, då dyker jag upp.

Du kan få komma o titta på mina katter på söndagen istället ;)
Men ja du vet ju tid och plats :)

KL

Ska vi sammanstråla strax innan fikat, jag hittar nämligen jäkligt kasst i Linköping :o

filmstaden? :angel: jag ser filmstaden i huvudet men kan inte placera vart någonstans.

Haha det är biografen i stan;) Det ligger på samma gata som Harrys fast lite längre ner. Men om det känns svårt att hitta dit så tar vi nåt annat ställe:)

Jo men vet nog vart filmstaden ligger! Så det blir bra! Annars om ni ser en förvirrad tjej med "vita" skor kan ni ju typ skrika monifa och se om hon reagerar ;)

Hahaha! :rofl:

Nä ska nog bli bra. Som den ständiga nervösa villintekommasent och alltid är ute i god tid lär jag väll sitta där redan halv 1. Så sitter den nån ensam rackare utanför biostaden är det jag (om jag inte tappat bort mig i Linköping)

Kanonkul detta ju!
Jag dyker givetvis upp. Jag är lite fundersam till om jag ska rida före eller efter bara. Vi har inte riktigt kommit till det stadiet att jag litar på honom än, han är riden ca 25 ggr än så länge :p

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
601
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 266
Senast: Gunnar
·
Hemmet Jag ska renovera mitt hus nästa år. Mycket är sånt som jag velat göra sen jag och exet flyttade in för en massa år sedan och har således...
2
Svar
20
· Visningar
786
Senast: MiaMia
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 190
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar