Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag jobbar inte nästa helg, men jag är nog på Scandinavian Winner i Norrköping hela helgen men får se hur kul det är på lördagen om jag åker dit på söndagen också.
Och eventuellt
- Sorbe (som kommer ha skit tråkigt och åker hem för att vara social på söndagen )
- Venus_in_furs
Ang aktivitet (efter som att jag börjar jobba fyra blir det ju någon form av dags aktivitet ) så föreslår jag:
- Picknick i den där trädgården/parken eller vad det nu är. Är rätt dålig på vad allt heter men det ligger rätt centralt.
- Fika på nått trevligt cafe (fann ett super mysigt på en bakgata typ vid gyllen senast jag var inne i lkpg)
- Lunch på nått trevligt mat ställe (har noll koll på vart man äter, är inbiten fika tant)
- Gamla Linköping (vad man gör där minns jag inte)
Nån som kanske har nått annat förslag som kan lkpg bättre?
Skola & Jobb
Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
Foder & Strö Ja, alla de gräs jag skrev i första inlägget stod som en grupp. Trodde det var en "testgrupp", men kan ha missförstått. Får höra med vet...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.