Buketräff Linköping?

Sv: Buketräff Linköping?

Ska vi köra på den sjunde? Vi är ju iallafall tre modiga haha :D
Ska på provridning där på söndagen så det känns som att det blir lite tajt.

Skickar iväg pm till anna_lillen, mathilhill, amypond, sorbe, cherie och mullberry. Prellar 7 september?

Ja men det kan vi väl göra?
Vilken tid, vad ska vi göra? osv osv :D

Letar du häst? Har en som ska lånas ut på foder ;)

Senast ändrad:

*KL*
Hej på er!

Livet skiter dig för mig (inte så allvarligt :p ) så jag är inte ledig den 7e längre :(
Får hoppas på en till buketräff längre fram!

Amen :p vilka datum kan du? :)

Kimmis: nej medryttare så ska iväg o kolla på världens erbjudande på söndag :D

Än så länge är det jag och Kimmis87 på lördag. Sorbe, anna_lillen och cherie kunde tyvärr inte.

Nu har jag två hårdkörarveckor i skolan ... "Vi mjukstartar lite" Jo, men visst :banghead:
Men nästa helg (14-15) eller helgen 28-29 är lediga i nuläget.

14 eller 15 kan fungerar för mig, 15 är lite mer säkert (elit auktionen är ju 14 ;) )

Ska vi boka om till den 15 istället?
Kimmis kunde ju då med haha och enligt mina beräkningar jobbar inte Sorbe då heller :p

15e verkar ju funka bra :)

Har vi kommit fram till vad mig ska göra?

(AAAHHH vad nervöst det här blev nu :p )

Jag kanske också skulle vilja hänga på, alltid kul med lite nytt folk :-) Tror jag kan 15:e som det ser ut nu. Vad blir det för aktivitet?

Jag jobbar inte nästa helg, men jag är nog på Scandinavian Winner i Norrköping hela helgen men får se hur kul det är på lördagen om jag åker dit på söndagen också. ;)

KL

Nu svarade jag ju alldeles för segt på Monifas PM!
Men den 15:e ser ledigt ut för mig också :)

15 september
- Monifa
- Mulberry
- Lillagoajag
- Mathilhill
- Cherie
- Kimmis87

Och eventuellt
- Sorbe (som kommer ha skit tråkigt och åker hem för att vara social på söndagen :D)
- Venus_in_furs

Ang aktivitet (efter som att jag börjar jobba fyra blir det ju någon form av dags aktivitet ;) ) så föreslår jag:
- Picknick i den där trädgården/parken eller vad det nu är. Är rätt dålig på vad allt heter men det ligger rätt centralt.
- Fika på nått trevligt cafe (fann ett super mysigt på en bakgata typ vid gyllen senast jag var inne i lkpg)
- Lunch på nått trevligt mat ställe (har noll koll på vart man äter, är inbiten fika tant)
- Gamla Linköping (vad man gör där minns jag inte)

Nån som kanske har nått annat förslag som kan lkpg bättre? :)

dom har ju tagit bort rocky mountain kakan med marshmallows, kolasås och gud vet allt vad som var på den :mad: de små svikarna! Hann inte ens smaka på den.

Eller Babettes! Lätt bästa fiket i hela Linköping. De bakar allt själva också, hur gott som helst!

Annars är det såklart mysigt med picknick också:)

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
587
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 998
Senast: Gunnar
·
Hemmet Jag ska renovera mitt hus nästa år. Mycket är sånt som jag velat göra sen jag och exet flyttade in för en massa år sedan och har således...
2
Svar
20
· Visningar
684
Senast: MiaMia
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 924
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar