Buketräff i Uppsala 15/4

Sv: Buketräff i Uppsala 15/4

Nej så synd.
Men vi blir kvar litet längre då vi har fått utökat uppdrag.
Så vi hinner nog ses ändå.
I stallet kanske och träffa den "Vackra Svarta".

Vi tar med en gummisnodd.
Hästsvans på MacGyver det vore väl något det?

Då förslår jag Sju Helvetes Gluggar :idea::up:

Stans absolut sämsta jäkla skitställe!!
De behövde FEM gånger på sig att få ut rätt/varm/allergisäker mat...Sedan visade det sig den hårda vägen att de missat att det faktiskt var tomat i såsen på sista rundan! :cool:
Lägg till överpriser och usel service på det...:grin:

...nu har jag i alla fall förvarnat er, vill ni gå dit ändå så får ni klara er själva :)

Senast ändrad:

Då så skippar vi den.
Testet var ju om Gammeln skulle komma med eller bara skicka oss in i eländet.

Har du något bättre förslag?

Jag kan rekommendera Java, en mycket trevlig asiatisk restaurang med både sushi, wok, friterat och mongolian BBQ.

:D

Hmm...nä, inte direkt så, men i princip vart som helst utom där eller McD i Forumgallerian :)

Du som har koll, nånstans i Gränby med omnejd kanske? Vi ska nämligen dit i ärenden och där finns det ju parkeringar i överflöd. :)

Det har jag hört gott om, ska vi testa? :)

McG - minsann? Jag råkar ha all tid i världen imorgon, så hojta om ni vill ha tidigare sällskap! :D

Jag får ge definitivt besked imorrn, måste nog välja barnvakt för middag med er eller träning på onsdag morgon :D Men jag vet inte om mormor vill komma över till mig kl 6 på morgonen så den träningen kan smyga sig :angel:

Jag uteblir jag också. Var och köpte örter till min känsliga lilla pålle idag :D och det gjorde ett lagomt stort hål i plånboken. Får hålla igen lite tills pengar rullar in på kontot igen.

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 144
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 255
Senast: gullviva
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 620
Senast: monster1
·
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 476
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka