buketräff i Uddevalla

Jag kom precis på att jag inte bokat bord än. Gör det det första jag gör i morgon. @Micks, @Sonic76 @jarakamandan jag ser om jag inte kan boka som bumpo. Annars vet ju iaf micks och sonic vad jag heter irl. Jarakamandan hojta till så får du mitt irl-namn.

Tack @bumpo för samtalet ( och ni övriga med)
Hoppas ni hade skitkul!!!
bumo lät ett unns bladig redan innan maten.... ;)
Kram på er :love:

Tack, kära vänner! Det var hemskt kul.

@bumpo och jag gick en halvmilsrunda (minst) på förmiddagen igår, det brukar jag inte ha lust med efter en cocktailkväll så det var sannerligen en alldeles speciell afton ;)

Tack, kära vänner! Det var hemskt kul.

@bumpo och jag gick en halvmilsrunda (minst) på förmiddagen igår, det brukar jag inte ha lust med efter en cocktailkväll så det var sannerligen en alldeles speciell afton ;)

Och då knallade ni förbi mitt hus UTAN att komma in och säga hej. Bajskorvar :rage:
Skäms bumpo.......skäms, skäms!!!

Åh, hoppas ni hade en superkväll! Jag var på möhippa för en uddevallare, vågade inte skriva ut det då man aldrig vet vem som läser.... :D Är det träff igen efter 8e augusti så räkna in mig!

Liknande trådar

Fritid Kommer landa på Gardermoen ett par dagar innan midsommar och är ledig till efter midsommar, så funderar på att stanna kvar i Norge 2-3...
Svar
11
· Visningar
581
Senast: Fideli
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 944
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Jag har två bolån på mitt hus. Ett som är ca 75% av hela lånesumman och som nu är bundet något år till. Det andra lade jag till för...
2
Svar
25
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Samhälle Vår befolkning blir allt äldre, och friskare, vilket är väldigt roligt! Samtidigt fyller vi inte på i samma utsträckning som tidigare...
9 10 11
Svar
205
· Visningar
6 158
Senast: EZMK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar