buketräff i Uddevalla

Ha det så trevligt på träffen, ska tänka på är när jag åker förbi på 44an på väg hem för att tvätta kläder på lördagen och även på vägen tbx till jobbet på söndag :)

Har totalt kört fast med barnvakt. Det verkar som alla mina "barnvänner" ska hitta på roliga saker med familjen när det är skolavslutningshelg :(
Letar vidare............

Mmm....har blivit lite svårare med flexibiliteten sen några månader tillbaka.....
Hade hoppats på att morfar skulle ställa upp men han åkte tillbaka till Hunnebo idag.

Det var ju inte bra. Hoppas att det löser sig för dig. Morfar kan inte komma tillbaks för en kväll bara få?

Morfar är ingen närvarande far/morfar och tycker inte barnbarn är så roligt :meh:

Har frågat de jag vet och ingen kan :(
Sen får jag nog lägga pengarna på att fixa bromsarna på bilen som var i betydligt sämre skick än jag trodde. Det visade sig vara typ..akut..när jag körde till jobbet idag. Så jag får passa för denna gång. Ta en drink för mig också.

Liknande trådar

Fritid Kommer landa på Gardermoen ett par dagar innan midsommar och är ledig till efter midsommar, så funderar på att stanna kvar i Norge 2-3...
Svar
11
· Visningar
581
Senast: Fideli
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 944
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Jag har två bolån på mitt hus. Ett som är ca 75% av hela lånesumman och som nu är bundet något år till. Det andra lade jag till för...
2
Svar
25
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Samhälle Vår befolkning blir allt äldre, och friskare, vilket är väldigt roligt! Samtidigt fyller vi inte på i samma utsträckning som tidigare...
9 10 11
Svar
205
· Visningar
6 158
Senast: EZMK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar