buketräff i Uddevalla

Harrys? Mortens? Butlers? Kullgrens? Cheers? Vad finns mer för ställen? Och vilken är stans skönaste uteservering?

Harrys har bäst prisvärd mat i mitt tycke och skönt på hänga på.

Nu blev jag påmind om tråden jag startade för länge sedan och som jag glömde bort sen för det blev så mycket annat hemma.

Hur som haver hakar jag gärna på nästa gång. Nu går det inte riktigt ihop. :)

Jag vill gärna vara med om jag kan :) Får se vad AF tycker att jag ska hitta på i fas 2, suck och stön vad jobbigt DET ska vara då.

@bumpo - är det i fas 2 du har fått syssla med din forskning? Nyfiken bara, du behöver inte svara (PM:a om du vill!) men jag undrar lite över vad jag kan vänta mig att få göra.

Harrys blir bra! Bara det inte blir Cheers, för efter jag var där och åt senast lovade jag mig själv att aldrig göra om det ;)

Vad kul! Jag tänkte först erbjuda sovplats men det blir kanske dumt iom att dottern behöver sova. Räcker att mamma brötar in missinassen och däckar på soffan ;)

Liknande trådar

Fritid Kommer landa på Gardermoen ett par dagar innan midsommar och är ledig till efter midsommar, så funderar på att stanna kvar i Norge 2-3...
Svar
11
· Visningar
581
Senast: Fideli
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 944
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Jag har två bolån på mitt hus. Ett som är ca 75% av hela lånesumman och som nu är bundet något år till. Det andra lade jag till för...
2
Svar
25
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Samhälle Vår befolkning blir allt äldre, och friskare, vilket är väldigt roligt! Samtidigt fyller vi inte på i samma utsträckning som tidigare...
9 10 11
Svar
205
· Visningar
6 158
Senast: EZMK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar