Buketräff i Skaraborg?

Sv: Buketräff i Skaraborg?

Kan tänka mig att baka något men behöver isf veta om någon är allergisk mot bl.a soja eller mandel? (brukar ha sojamjölk eller mandelmjölk).
 
Senast ändrad:
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Vad gulligt av dig :laugh: Jag är inte allergisk mot nåt (jag svarar fast jag är en kanske än :o )
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Jag bor utanför Falköping mot Trollhättan :)

Jag kan hämta upp dig även om jag bor i Tibro, kör endoch några hundra mil i veckan, så några till eller från spelar ingen roll.

Skicka PM med vägbeskrivning om du inte får bil på annat håll:)

Är heller inte allergisk, utom mot tjejer som försöker fånga in mig ;)
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Så var det ja!

Blir då lite fånigt till för att plocka upp dig men visst hade jag tagit vägen om om det var för den skull.

Det ser ut att lösa sig ser jag.

Ptr
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Att bro på baka, är där nån Mariestadsbo som vill baka tunnbröd?

Ptr
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Kl

Oj! Här har det hänt grejer medans jag varit i Ullared och shoppat loss! :D

Kul!
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Jag kan hämta upp dig även om jag bor i Tibro, kör endoch några hundra mil i veckan, så några till eller från spelar ingen roll.

Skicka PM med vägbeskrivning om du inte får bil på annat håll:)

Är heller inte allergisk, utom mot tjejer som försöker fånga in mig ;)

Åh vad snällt :)
Tyvärr är jag lite krånglig att transportera :crazy: Jag måste sitta på speciella ganska höga dynor för att inte få ont och bilen får inte vara för låg för då kommer jag inte varken in eller ut :p

Jag måste ändå fixa någon som kan hjälpa mig att köra rullstolen så då kanske den personen kan köra bilen också. Annars hör jag definitivt av mig :)
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Så var det ja!

Blir då lite fånigt till för att plocka upp dig men visst hade jag tagit vägen om om det var för den skull.

Det ser ut att lösa sig ser jag.

Ptr

Vad snällt :) Vad glad jag blir att flera kan tänka sig att hämta mig!
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Jaha! Jag hade väl för mig att du bodde i Skövde innan men då får jag hälsa dig välkommen :) Lite sent men ändå ;)
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Då tycker nog jag att jag uppgraderade mig när jag flyttade från Skövde. :p

Mysigt ni som vill baka något! Men grundtanken är kanske ändå att man har med sig en egen liten picknick-korg? Kan bli rörigt annars.
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

KL

Kommer också. Tar med hunden om det är bra väder annars får han stanna hemma.
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Då tycker nog jag att jag uppgraderade mig när jag flyttade från Skövde. :p

Mysigt ni som vill baka något! Men grundtanken är kanske ändå att man har med sig en egen liten picknick-korg? Kan bli rörigt annars.

Då struntar jag i att baka :)
 

Liknande trådar

Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
785
Senast: astronaut
·
Tjatter Jag tycker det händer mig märkligt ofta att folk jag inte känner börjar prata med mig som om de kände mig. Nu har jag ett väldigt bra...
2
Svar
23
· Visningar
1 773
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
13 979
Senast: malumbub
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Nu som jag äntligen lyckats med mitt "flytta till Sverige"-projekt, vill jag såklart träffa flera bukefalister! :love: Vem är med? Vi...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 024
Senast: Fazeem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Konsten att välja ett bra hundnamn
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp