Buketräff i Skaraborg?

Sv: Buketräff i Skaraborg?

Då är även jag i denna fantastiska stad, dyker ev upp.

Och jag tycker valet av stad var tråkigt :D Skövde är för mig urtråkig, men kanske är för jag är van vid ha vatten nära och även inpå knuten i centrum.
Men Skövde är ok för en träff :)
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Och jag tycker valet av stad var tråkigt :D Skövde är för mig urtråkig, men kanske är för jag är van vid ha vatten nära och även inpå knuten i centrum.
Men Skövde är ok för en träff :)

Skövde är betydligt trevligare än Falköping :eek:.
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

*kl*

Vad kul med en bukedejt, men hunden lämnar jag hemma.

Klart ni som vill baka ska få baka (tycker jag :D).
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Ja klart man får baka om man vill, var inte det jag menade! Tänkte mest att det blir väldigt krångligt om vi ska fördela olika saker att äta. Lättare att man bara kan dyka upp. :)
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

*kl*

Kommer om vi är hemma, är vår första semestervecka så risken är stor att vi är ute med husvagnen. Jag borde väl hitta er i bolougner, känner nog igen Lazy Lady iaf, tror vi träffades i somras. ;)
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Ja klart man får baka om man vill, var inte det jag menade! Tänkte mest att det blir väldigt krångligt om vi ska fördela olika saker att äta. Lättare att man bara kan dyka upp. :)

Jag älskar att baka (okej, älskar att baka, hatar att äta men jag avskyr att prata med psykologer så pass mycket att bakning blir som min psykolog. Sedan raggar jag upp folk för att käka upp allt) så jag menade ju inte att a kan göra det, b kan göra det o.s.v :)
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Jag är lätt att känna igen iaf.. leta efter Sveriges typ tjockaste människa med en väska med dödskalle på, är det småkyligt så har jag en tröja där det står Simple Plan på..

Vart i Boulonger ska man mötas? Tänkte om det finns ett ställe som skulle underlätta om TinyWiny lyckas ta sig med (vilket jag hoppas). Närmast resecentrum känns ju som om det bara är trappor. Annars: vid kårenstugan kanske? Där är det ju plan mark utan trappor? :)
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Jag älskar att baka (okej, älskar att baka, hatar att äta men jag avskyr att prata med psykologer så pass mycket att bakning blir som min psykolog. Sedan raggar jag upp folk för att käka upp allt) så jag menade ju inte att a kan göra det, b kan göra det o.s.v :)

Hej kompis:D jag terapibakar sockerkakor och bröd.
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

*kl*

Kommer om vi är hemma, är vår första semestervecka så risken är stor att vi är ute med husvagnen. Jag borde väl hitta er i bolougner, känner nog igen Lazy Lady iaf, tror vi träffades i somras. ;)

Nu blir jag nyfiken!!! I vilket sammanhang? Häst eller hund? (brukar vara det vanligaste):)
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
785
Senast: astronaut
·
Tjatter Jag tycker det händer mig märkligt ofta att folk jag inte känner börjar prata med mig som om de kände mig. Nu har jag ett väldigt bra...
2
Svar
23
· Visningar
1 773
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
13 979
Senast: malumbub
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Nu som jag äntligen lyckats med mitt "flytta till Sverige"-projekt, vill jag såklart träffa flera bukefalister! :love: Vem är med? Vi...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 024
Senast: Fazeem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp