Buketräff i Skaraborg?

Sv: Buketräff i Skaraborg?

Nu fick jag en känsla av att du menar mig -i samma stad- !!

Stämmer det? :D
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Man kanske skulle hänga på.

Samåker gärna, bor i Halna så Töreboda bilen passar bra.

Ptr
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Hahaha eller så hade jag bara varit paranoid :D

Men VEM e du då????

Ta det på pm om du vill :)
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Jag hänger gärna på. Bor i Tibro så det funkar med de flesta städer men Skövde är väl bäst
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Låter alltså som att Skövde är bästa stället.

Men vad ska vi ha för typ av träff? Gå ut på nåt ställe o äta/dricka? Söndagsfika?
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

:D:D:D:D

Äntligen är det någon som tar tag i det....jag har funderat men inte kommit längre.....

Jag kommer jättegärna och kan plocka upp folk i Tidan och Väring på väg in till stan.

Bestäm bara tid och plats och sedan håller jag en tumme för att ekonomi och illrarvalpar inte sätter stopp :)
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Om en gubbe också får vara med passar Skövde utmärkt, fast lördag eller söndag förmiddag får det bli då jag kommer hem sent på fredag och åker redan vid 2 tiden på söndagar pga jobbet.
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Jag kan tänka mig att eventuellt vara med. Jag är inte skaraborgare nuförtiden men om det blir i Skövde hakar jag gärna på om jag är ledig!
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Bor också i Skaraborg och jobbar i Skövde så lite beroende på när så hakar gärna jag på också.
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

KL

Klart en sån här tråd ska ligga högt upp så länge den är aktuell

Ptr
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Bra!

Picknick är mysigt, men trist om det regnar, det är ju trots allt svensk sommar...

Funderar på om det finns nånstans utomhus där man kan gå under ett tak om det blir regn?

Kul att det är så många som anmäler sitt intresse! :D
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Jag sitter på nycklar till ett centralt beläget hus (nyeport.se) med fikamöjligheter några hundra meter från Resecentrum och Boulongerparken. Så bestäm en dag så behöver vi inte bry oss om om det regnar. Vi kan ha med fika, sitta i parken och så går vi in om det behövs.
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Jag sitter på nycklar till ett centralt beläget hus (nyeport.se) med fikamöjligheter några hundra meter från Resecentrum och Boulongerparken. Så bestäm en dag så behöver vi inte bry oss om om det regnar. Vi kan ha med fika, sitta i parken och så går vi in om det behövs.

Kalas! Har suttit å funderat på just Boulogner!

Enväldigt bestämmer jag picknick i Boulognerskogen kl 13.00 lördagen den 6 juli!

:banana: :D :bump:
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

6:e Juli tror jag är en av få lördagar det faktiskt fungerar för mig! Ska dubbelkolla bara men som det ser ut nu så kommer jag! :D
 

Liknande trådar

Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
785
Senast: astronaut
·
Tjatter Jag tycker det händer mig märkligt ofta att folk jag inte känner börjar prata med mig som om de kände mig. Nu har jag ett väldigt bra...
2
Svar
23
· Visningar
1 773
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
13 979
Senast: malumbub
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Nu som jag äntligen lyckats med mitt "flytta till Sverige"-projekt, vill jag såklart träffa flera bukefalister! :love: Vem är med? Vi...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 024
Senast: Fazeem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp