Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har de inte haft det hela tiden nu? Eller minns jag fel?Jag förstår ingenting, KD har fler mandat än MP.
Föga förvånande, nu vill SD tydligen inte sitta i regeringen och ta ansvar för sin politik.
Jo det har de. Det slog mig först nu bara, att det är fler som röstar på KD än MP.Har de inte haft det hela tiden nu? Eller minns jag fel?
Jaha, du menar så! Då förstår jag, och håller med om att det känns skevt.Jo det har de. Det slog mig först nu bara, att det är fler som röstar på KD än MP.
Då är det klart, vaDär tog högern ett mandat till.
Verkar så. Snart får vi se Jå och resten av höger dansaValet är väl som gott som klart lät det som. Ligger och lyssnar på efter fem.
Vi får väl se om du är lika glad om något år.Då är det klart, va
Dansa? De har ju satt sig ner som panelhönor, eller mer korrekt, paneltuppar. Ingen vill dansa med dem.Verkar så. Snart får vi se Jå och resten av höger dansa
Här kommer det också bli blått i kommunen om m samarbeta med sd sd. Både mp och l åker ur.Jag spyr, gråter och skriker!
Blått tar över styret i kommunen. Inget jag gillar men det värsta är att de är öppna för samarbete med SD utan omsvep. Skämmes ta mig fan!
Väldigt skönt.Då är det klart, va
Jag har aldrig varit särskilt politiskt aktiv men i år bryr jag mig mer än vad jag önskar att jag gjorde.Här kommer det också bli blått i kommunen om m samarbeta med sd sd. Både mp och l åker ur.
Visst är det märkligt att man måste säga "inte ALLA män" men man behöver inte säga "de invandrare som begår brott"Berätta gärna var det i mina inlägg står om alla män. Jag skrev ”alla män SOM”. Jag skrev om de som röstar blått för att det gynnar den egna plånboken. Jag har inte skrivit om alla. Jag har skrivit om de jag är arg på.
De menar väl om 4 årVi får väl se om du är lika glad om något år.