Jag röstade också S i region, för sjukvårdens skull. Men inte samma i kommun och riksdag.
Det gjorde jag med, tycker det är något som de är bra på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag röstade också S i region, för sjukvårdens skull. Men inte samma i kommun och riksdag.
Jag blir verkligen nyfiken på regionens resultat!Jag röstade också S i region, för sjukvårdens skull. Men inte samma i kommun och riksdag.
Flåt, Aftonbladet.
Ja hörde precis lite därifrån och offerkoftan kom åter fram
Tittar man på röstresultatet nu så ligger MP på 4,9%, så andas Det ska nog gå bra.Herregud nu verkar det som både MP och L åker ur riksdagen enligt senaste prognosen.
Jag med, L ligger än så länge under spärren men MP har faktiskt kommit upp till 4,9%Tycker det är för tidigt att dra några slutsatser om både Mp och L. Det är små distrikt som räknats och med tanke på var de bör ligga så är nog inte Mp förstahandsvalet (bränsle) eller L heller för den delen.
Jag skulle snarare säga att jag är förvånad att Mp ligger så bra till vid den här tidpunkten.
Jaha, då är mitt svar att det inte är en källa över huvud taget
Trycktrycktrycktrycktryck!!Varje gång jag trycker F5 på val.se minskar SD:s resultatsiffra något. Hoppas det fortsätter länge
Fast du kommer ändå behöva släpa dig till vallokalen så vad vinner vi på det?Förstår inte att vi fortfarande har samma gammalmodiga valsystem. Det känns otroligt förlegat. Det borde kunna förnyas till ett smidigare och mer modernt system. Möjligheten borde finnas att rösta med bank id.
Nej, jag hoppas verkligen inte att man avskaffar anonymiteten vid val, och säkerheten i att använda papper.Förstår inte att vi fortfarande har samma gammalmodiga valsystem. Det känns otroligt förlegat. Det borde kunna förnyas till ett smidigare och mer modernt system. Möjligheten borde finnas att rösta med bank id.
Analogt är absolut säkrast.Förstår inte att vi fortfarande har samma gammalmodiga valsystem. Det känns otroligt förlegat. Det borde kunna förnyas till ett smidigare och mer modernt system. Möjligheten borde finnas att rösta med bank id.
Ja. Jävla hycklare.Vet att det här är en fråga som normalt sett hör hemma i partiet, men nu känns det som ett jävla hån att man ser Pride-flaggor hos L valvaka.