Röstar man på nazister är man nazist.Jag slår vad om att de flesta ser bort från de negativa delarna och tittar på de delar som de tycker om. Dvs inte alla är högerextremister.
Eller jag hoppas det, har väl lite hopp om mänskligheten kvar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Röstar man på nazister är man nazist.Jag slår vad om att de flesta ser bort från de negativa delarna och tittar på de delar som de tycker om. Dvs inte alla är högerextremister.
Har de plockat fram honom igen? Ska definitivt hålla mig därifrånLätt val, SVT. Gillar inte Marcus i tv4
Redan för åtta år sedan röstade var fjärde person på sd på orten jag då boddeDet är skrämmande att det egentligen betyder att en av fem man träffar är SD:are
Tittar på SVT
Jo, alltså det finns nog statistiskt fler SD:are där jag bor också, och förmodligen ganska många som är värre än så.Redan för åtta år sedan röstade var fjärde person på sd på orten jag då bodde
Jag tycker att det är intressant att så många väljare gått från M till SD. Jag har väldigt svårt att tycka att den här taktiken att "vi måste klia SD på ryggen" har varit särskilt klok.
Håller med.Tycker det ska bli väldigt intressant att se hur valdeltagandet ser ut. Känns som om det kommer vara riktigt högt
Jag tror (hoppas!) att det finns en del "höger-personer" som känner sig lite lost utan något parti att rösta på numera pga de inte vill rösta på SD. C har blivit lite av det enda alternativet, vilket säkert inte tilltalar alla.Jag tycker att det är intressant att så många väljare gått från M till SD. Jag har väldigt svårt att tycka att den här taktiken att "vi måste klia SD på ryggen" har varit särskilt klok.
Håller med om att det inte finns något vettigt landsbygdsparti längre utan det är enormt uppenbart att de flesta "landsbygdsvänliga" partier är Stockholmsbaserade. Sen är jag väl inte helt enig i vargfrågan när det gäller just detta parti.Hade jag kunnat rösta riks så hade jag röstat Landsbygdspartiet Oberoende. Jag hoppas de får fler röster den här svängen än förra. Sen håller jag inte med om allt de står för. Men vi skulle verkligen behöva ha ett bondeparti som kan stå för landsbygden. Tycker det är så fult av andra partierna att ta lpos namn i sitt eget. Sist kallade sig sossarna för Landsbygdspartiet Socialdemokraterna och i år kör Sverigedemokraterna med samma koncept.
Enligt vilka?Herregud nu verkar det som både MP och L åker ur riksdagen enligt senaste prognosen.
Det tror jag nog också.Jag slår vad om att de flesta ser bort från de negativa delarna och tittar på de delar som de tycker om. Dvs inte alla är högerextremister.
Vill en ha lite koll på de som är värre än SD så har AFA faktiskt ofta bra information på sin hemsida. Alltid bra att veta vilka grannar en har på den fronten.Jo, alltså det finns nog statistiskt fler SD:are där jag bor också, och förmodligen ganska många som är värre än så.
Herregud nu verkar det som både MP och L åker ur riksdagen enligt senaste prognosen.
Jag har några sådana i min bekantskapskrets iaf. Personer som gått från att rösta blått till att helt byta sida. Jag tror inte de är ensamma.Jag tror (hoppas!) att det finns en del "höger-personer" som känner sig lite lost utan något parti att rösta på numera pga de inte vill rösta på SD. C har blivit lite av det enda alternativet, vilket säkert inte tilltalar alla.