Jäkla SD.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får jag fråga vilket? Är nyfikenJag har inte röstat blankt, även om det var med vid alternativet vid denna röstning
Jag är med och försöker få in ett nytt parti
Fast i % skrämmande lite skillnadMandaten var inte heller så jämna att det var bara 1 mandat i skillnad, utan 3 stycken. (Bättre än 1 iallafall!)
Tja, vad gjorde de denna mandatperiod? Känns mycket relevant att räkna dom bland de rödgröna.Jag fattar inte varför C räknas in bland de rödgröna. Dom har väl varit jättetydliga med att dom inte kommer samarbeta med V?
Jag är såklart inte glad för SDs framgång, men jag är lite road av att M troligtvis mister platsen som näst största.Fy fan vad mörkt att SD går så bra i valundersökningarna. M, KD och L borde kanske FATTA ATT SÅHÄR GÅR DET NÄR MAN GÖR ETT FRÄMLINGSFIENTLIGT PARTI "RUMSRENT". Hoppas att röd/gröna-blocket får flest mandat och att L inte klarar spärren!!!
Det var likadant vid förra valet va?Fast i % skrämmande lite skillnad
För att dom vill blockera SD.Jag fattar inte varför C räknas in bland de rödgröna. Dom har väl varit jättetydliga med att dom inte kommer samarbeta med V?
De har ju samarbetat med S under ett bra tag hittills.Jag fattar inte varför C räknas in bland de rödgröna. Dom har väl varit jättetydliga med att dom inte kommer samarbeta med V?
Javisst.Får jag fråga vilket? Är nyfiken
Exakt! Fy fan för alla jävla högerpopulister!!!!Spännande är inte direkt ordet jag skulle använda. Fan ta alla rasister och neo-fascister som går på högerpopulismen
Ja, lite road är jag också över den aspekten, även om det mest är mörkt.Jag är såklart inte glad för SDs framgång, men jag är lite road av att M troligtvis mister platsen som näst största.
För att Lööf varit jättetydligt med att Magdalena Andersson är C:s bästa statsministerkandidat. När det kommer till regering så gäller det för statsministern att bli framröstad av majoriteten och sedan är det regeringen som behöver stödpartier. Stödpartierna behöver inte kroka arm, även om det såklart underlättar för regeringen om de gör det.Jag fattar inte varför C räknas in bland de rödgröna. Dom har väl varit jättetydliga med att dom inte kommer samarbeta med V?