Ja det säger jag inte emot, kan man tycka.Menade mer om drivmedelspriser var det enda skälet, så borde det väl gå lika bra som SD? Om det nu var främsta anledningen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det säger jag inte emot, kan man tycka.Menade mer om drivmedelspriser var det enda skälet, så borde det väl gå lika bra som SD? Om det nu var främsta anledningen.
För de vill leva och verka i nuet precis som kommunisternaExakt. Jag är ju (numera) typ socialliberal med lite mer vikt åt social. Men det betyder ju inte att jag ansåg att högern var vidriga och korkade, de hade bara en annan syn på hur samhället borde styras. Som jag sagt tidigare, de seriösa partierna vill ju samhället som helhet väl (även om de flesta partierna har sina lik i garderoben).
SD har inte lik i garderoben, de har dem som förtroendevalda. Samt att de gör inget för att ta avstånd ifrån sina rötter... för de vill helt enkelt inte det.
Vet inte hur fördelningen ser ut men visst finns det medlemmar med utländsk härkomst inom Bandidos:Nu har jag dålig koll på mc-gängen allmänt och detta är bara vad jag hört... Men är inte medlemmar i Bandidos till stor del invandrare?
Jag kan ju se flera likheter mellan detta och hur SD var innan de utåt sett tonade ner sig (så länge de är nyktra då, uppenbarligen kryper det fram både våld och heil seger när det är alkohol inblandat).https://www.dn.se/sverige/sa-forsokte-utlandska-aktorer-paverka-arabisktalande-svenskar-infor-valet/
Snacka om att detta kommer föda fientlighet. Och dessutom kanske det blir en ögonöppnare, vi har en stor grupp människor i Sverige som inte överhuvudtaget delar våra officiella värderingar. Jag skriver officiella eftersom det finns olika i vårt land.
Vad bra, då kanske man kan rösta på dem sen. Hade kunnat tänka mig det i teorin men inte så länge Annie är partiledare.Verkar som Centerpartiet tycker att en viss Annie borde avgå om man ska tro nyhetsmorgon. Skulle gissa att det beror på att det tappade mycket väljare på landsbygden till ett visst annat parti.
Jo majoriteten skulle jag säga.Nu har jag dålig koll på mc-gängen allmänt och detta är bara vad jag hört... Men är inte medlemmar i Bandidos till stor del invandrare?
Men det räcker inte, de måste lägga om hela politiken för att återfå sina gamla väljare, de måste bli ett bondeparti igen. Och i såna fall sticker alla deras nyfunna storstadsväljare... Svårt att kombinera de båda.Verkar som Centerpartiet tycker att en viss Annie borde avgå om man ska tro nyhetsmorgon. Skulle gissa att det beror på att det tappade mycket väljare på landsbygden till ett visst annat parti.
Jag förstår dig absolut men tyvärr är det nog så att folk är rädda att få gå från hem och hus och helt enkelt ser detta som det bästa alternativet, som jag sa så är det vad jag tror. Sen är dte givetvis inte okej med vad SD tycker om rasism (ptja gå tillbaka till andra världskriget finns det en hel del om socialdemokraterna som inte är vackert så bruna kan ju de med anses ha varit) och framförallt ställer jag mig emot deras syn på sexuell läggning- den hör verkligen inte ens hemma i politiken öht.
Och lite tvärtom för mig.Vad bra, då kanske man kan rösta på dem sen. Hade kunnat tänka mig det i teorin men inte så länge Annie är partiledare.
Ja det är ju det fina med demokrati, man måste inte tycka likadant.Och lite tvärtom för mig.
Det har det nog lite jobbigt just nu skulle jag kunna tänka mig. Man vill inte tappa väljare på landsbygden men man ville heller inte som du säger tappa sina storstadsväljare.Men det räcker inte, de måste lägga om hela politiken för att återfå sina gamla väljare, de måste bli ett bondeparti igen. Och i såna fall sticker alla deras nyfunna storstadsväljare... Svårt att kombinera de båda.
Vad bra, då kanske man kan rösta på dem sen. Hade kunnat tänka mig det i teorin men inte så länge Annie är partiledare.
Ja och se vad som hänt när det regerades på en höger-budget. Inget har blivit bättre kanske?Halv rätt där men det är höger eller vänster partier som ger polisen verktygen
Detta glöms ofta bort, så spinner vidare på detta.Ja och se vad som hänt när det regerades på en höger-budget. Inget har blivit bättre kanske?
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/15nQqK/bjorn-soders-attack-mot-svt-propagandainslag
Uppskattar åtminstone vissa från L nu.
Jo, men tänk själv hur svårt det måste vara att hålla inne med det bara lite till, när det är närmare än någonsin...Vissa verkar ha svårt att hålla sig från sitt Ungern-ideal, trots att planen är tydlig att inte ta det steget än.