Bukepromenad Stockholm

falukorw

Trådstartare
Är det inte dags att vi har det???
Jag vill träffa lite nytt trevligt folk!
Vad säger ni? Någon som är på? När i sånt fall?

Sv: Bukepromenad Stockholm

Skulle vara skoj! Bor iofs i Uppsala, men är det på en helg kan jag ju komma.. :)

Ja, jätte kul! Är väl bäst att ta det på en helg, antar att flest kan då.

Ja, och så får du träffa din kusse också;)

*delvisknapp*

När och var isåfall? Hur har ni det nu i helgen? Skulle det kunna vara något? Någon annan får komma med plats förslag.:D

Hundöarna är bra att vara på om man vill släppa hundarna ;) Ligger precis vid drottningholms slott och är jättefint.

Jag kan tyvärr inte hänga med på någon bukepromenad.. Visserligen är jag i Sthlm nu, men till helgen åker jag till Piteå och blir där i tre veckor.

Jag kommer väldigt gärna! Beroende på hur hundrackarn sköter sig så kanske jag inte kan vara så jättesocial, åtminstone inte i början då han säkert behöver påminnas om att man måste sköta sig trots alla roliga hundar, men vi kanske får använda er som träningsobjekt? :angel:

Nu i helgen kan jag för ovanlighetens skull tyvärr inte, men man kanske kan hoppas på fler tillfällen?

Ja vad roligt vi är helt klart på om det är en helg:bump: Hur många är vi nu då?:)

Ja, nu i helgen passar jätte bra för mig!
Jag har ingen bil för den går inte igenom besiktningen :( så gärna någonstans dit man kan åka kommunalt.

Men ska vi köra nu till helgen eller nästa?
Och vart ska vi vara, R_C rek. 'hundöarna' vid Drottningholm...? Låter det som något för oss?

Gud vad skoj att så många kan komma!:):bump:

Kommer gärna också, behöver träna massor att promenera och träffa andra hundar. Hundön kan ju vara helt fullt på helgerna och trångt, om vi vill träffas med bara våra hundar så kan de bli svårt lär få 20 till om kring oss. Säg en tid och plats så kommer jag. Kan också mest helger. Judarnskogen i Bromma är ju trevlig att promenera i och är inte hundstallets rastgård full så kan vi ju släppa dom där om vi vill. Judarnskogen nås ju lätt med tunnelbana gröna linjen.

Senast ändrad:

Ja, och så får du träffa din kusse också;)

Haha, ja, om jag känner igen han... har ju liksom inte setts sen vi var typ småknattar ;) :cool:

Till alla:

Ang. plats: Jag antar att vi ska hålla oss någorlunda centralt så det blir lika långt för alla?
Då finns ju t ex Hagaparken eller Nackareservatet. Ågesta finns ju också och är kanon men det ligger ju lite mer söder om söder ;) (absolut det längsta jag kan tänka mig som är norrortsbo).
Hur är det med Järvafältet?

Ja, det är sant. Där finns det ju en liten rastgård ja...och agilityhinder :-)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 630
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 654
Senast: Rugge
·
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
11 511
Senast: ii-ssa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka