eller hur mogen hen var :P.Eller chefen.
Jag ryser bara jag hör det.
Jag vill inte bli kallad varken regeringen eller chefen. Då hade jag nog börjat fundera på hur jag betedde mig mot min sambo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
eller hur mogen hen var :P.Eller chefen.
Jag vill inte bli kallad varken regeringen eller chefen. Då hade jag nog börjat fundera på hur jag betedde mig mot min sambo.
Eller chefen.
eller hur mogen hen var :P.
Jag hade allvarligt funderat över min sambo istället, hur han betedde sig mot mig. Vill jag vara tillsammans med någon som gör ner mig inför andra?Eller chefen.
Mitt umgänge kallar mig Fru President, något annat skulle vara oacceptabelt .Det också. Jag har dock blivit kallad chefen av sambons kompisar. Inte uppskattat av sambon.
Men vem har blivit bortdriven?För att det är såå fel att en grupp användare ska få driva bort folk från ett annars trevligt forum.
Nä jag tror Lampan var trött på folk som angrep henne och sa vad hon tyckte. Just bitter är väl inte värre än offerkofta som det gödslas med på Buke.Så du menar på fullt allvar att @Lampan menade något positivt med sitt inlägg om bittra kärringar?
Men vem har blivit bortdriven?
Roligast hittills i tråden är att någon som kallar andra BITTRA KÄRRINGAR blir provocerad av att någon annan skriver BARNET med stora bokstäver
Säger bara sanningenAlltså, nu ska vi inte raljera. @Lampan har rätt till sin känsla.
Och BARNET är BARNET
Nja, jag vet inte riktigt. Hänger nästan bara här och på hund, så jag har nog inte världens överblick tror jag. Men taskiga inlägg förekommer absolut tycker jag, elaka onliners utan poäng osv. Så är det väl överallt på nätet tänker jag, inget som är unikt för buke.
Det enda jag ville ha sagt var att jag inte tycker inställningen "försvinn om du tycker folk är dumma" är så sympatisk.
Fast inställningen "ni är dumma men jag kan inte säga när eller hur eller vem, mer än att jag upplever det som otrevligt ibland, ni märker inte när och jag tänker inte upplysa er heller." tycker jag heller inte är vidare konstruktiv.
Ja en forumdlel för dom med en speciell sorts humorJag känner mig inte mobbad. Men ser det. Såväl i verkliga livet som på nätet.
Kanske en forumdel för de som vill raljera och uttrycka sig hur dom vill skulle funka.
Det kunde heta -Det är ju bara ett nätforum.
Nu gör du det igen!Alltså, nu ska vi inte raljera. @Lampan har rätt till sin känsla.
Och BARNET är BARNET
Du menar att lampan kallade kvinnor på Buke för bittra kärringar av kärlek? Ja, det låter jättetroligt.
Men det är inte inläggen ett o ett. Det går inte att hitta ett inlägg. Det är droppar som urholkar stenen. Ofta droppar som faller på dom som har svårt med det skrivna ordet.Fast inställningen "ni är dumma men jag kan inte säga när eller hur eller vem, mer än att jag upplever det som otrevligt ibland, ni märker inte när och jag tänker inte upplysa er heller." tycker jag heller inte är vidare konstruktiv.
Fast den blå micron är helt underbar.Alla som tycker blå mikrovågsugnar är det roligaste man hört kan ju säkert få ett eget underforum!