Re: Finn Fem Fel på Snuffsan
Nu får vi väl alla ta och skärpa till oss!
Tror jag har glömt eller inte längre förstår vad den här tråden handlade eller handlar om.
Egentligen är det ganska enkelt, på Bukefalos skall det vara högt i tak, olika saker skall kunna diskuteras öppet, men det finns ingen som helst anledning att diskutera enskilda personer.
I övrigt skall forumets regler, samt vanligt normalt folkhyfs beaktas.
Jag och moderatorena gör vad vi kan för att så många som möjligt skall få ut så mycket som möjligt av forumet.
Vi är inte perfekta och gör nu och då misstag.
För att det skall fungera bra behöver vi även er hjälp. Om ni hittar något i forumet som ni anser opassande kan ni enkelt använda Meddela moderator-funtionen. Så hittar vi direkt till inlägget ni vill att vi skall titta närmare på. Ange gärna varför ni har synpunkter så blir det enklare för oss att förstå.
Om ni inte tycker att en specifik moderator sköter sin uppgift så kan ni väl höra av er till henne, exempelvis via PM, och försöka förklara. Om ni inte vill detta eller om det inte verkar hjälpa bör ni höra av er till mig, gärna med goda exempel på vad saken gäller så lovar jag göra vad jag kan för att styra upp det hela.
Jag kommer nu låsa den här tråden då jag anser att det är bättre att starta en ny tråd om det är något mer runt detta som behöver diskuteras.