R
roland
Snälla stäng inte tråden.
Detta är ett problem som måste lösas. För allas trivsel här på Bukefalos.
Detta är ett problem som måste lösas. För allas trivsel här på Bukefalos.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Läs gärna mitt svar till shady här i tråden, samt Bojs svar. Dels förklarar vi båda där svårigheten med att avgöra vad en person själv tycker är stötande - det enda sätt vi kan få reda på det är via synpunkter till moderatorn. Jag har aldrig fått synpunkter från varken dig eller shady på några trådar inne på Avel så jag föreslår att ni börjar skicka såna så fort ni hittar något ni tycker är olämpligt.På snuffsans sidor har jag inte märkt av att detta är ett så stort problem, utan var problemet i mina ögon sett är på avel och hingstar och stamtavlor. (Det är oftast dessa sidor jag kollar på) Jag säger inte att det är bara moderatorns fel att hon inte gör något åt saken.
Men nog borde den/dom moderator ha sett att det pågår något?
Det är väldigt svårt att ge någon allmän förklaring på det - jag tror det beror väldigt mycket på situatonen.Men en liten fråga då till er som är moderator. Var drar ni gränsen för FÖRTAL, och PERSONANGREPP?
Hrmm, hur var det nu med att låta folk försvara sig själv?Att försvara någon man anser har rätt och inte bara hänger kvar i det gamla utan har lite nytänkande, tycker jag inte är fel. Själv är hon ju även väldigt påhoppad på vissa forums sidor, som jag anser inte är befogat.
Men vissa har satt i system att hoppa på alla hennes inlägg. Likadant som vissa har gjort med mig i mina inlägg. Men detta rör inte bara oss två. Det är fler som blir ifrågasatta i stort sett alla sina inlägg, och oftast av samma personer.