Varför ignorerar du inte mig?Du har inte noterat att jag kan skriva seriösa inlägg trots att jag i det inlägget skriver BARNET?
Du har inte svarat på frågan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför ignorerar du inte mig?Du har inte noterat att jag kan skriva seriösa inlägg trots att jag i det inlägget skriver BARNET?
Vilken tråd då?
Där jag retar mig på annan?
Igen!
Det är inte jag som stör mig på BARNET det är andra på forumet som gör det
Har dom sagt det till dig?Vilken tråd då?
Där jag retar mig på annan?
Igen!
Det är inte jag som stör mig på BARNET det är andra på forumet som gör det
Varför ignorerar du inte mig?
Du har inte svarat på frågan?
För att hen upprepar att det är jag som stör mig när det inte stämmerMen att du inte låter de personerna berätta det för @Hyacinth då istället? Varför är det ens på din agenda om det inte stör dig?
Men det är inte inläggen ett o ett. Det går inte att hitta ett inlägg. Det är droppar som urholkar stenen. Ofta droppar som faller på dom som har svårt med det skrivna ordet.
Och det är alltid mer kritiskt mot män. Märkte av det själv då jag inte hade mitt eget face på avataren. Som presumtiv man fick jag några riktigt fula påhopp.
"Tyvärr" rättade gamla användare påhopparna ganska snabbt. Var intressant att se hur man tolkades som icke kvinna.
Ska vi börja om igen? Vi har ju redan konstaterat att det inte användes på ett positivt sätt här.Och den allmänna uppfattningen enligt länken som dök upp först var hälften av orden positiva eller neutrala. Eller är gammal kvinna nedsättande för dig?
För att hen upprepar att det är jag som stör mig när det inte stämmer
För att hen upprepar att det är jag som stör mig när det inte stämmer
Det är väl som när du kallar folk bittra kärringar. Jag tycker det funkar.
BARNET är väl barn tills det blir en TONÅRING.
En del skriver onge, bääääääsen eller bejbi. Det bara råkar vara så att du har hängt upp dig på mig just nu. I en annan tråd är det någon annan du retar dig på.
Nä jag tänkte vi kunde avsluta med att inse att vi tolkar olika.Ska vi börja om igen? Vi har ju redan konstatatt det inte användes på ett positivt sätt här.
Någon skrev ett bra inlägg i mitten på tråden om hur man kan välja att tolka inlägg positivt. Jag utgår nästan alltid från att folk har en dålig dag om det verkar vara tvetydigt. Och svarar därefter,Men hur ska man bättra sig då, menar du? Om det inte går att se när det går snett? Jag är helt med på att den som har svårt att uttrycka sig, inte är van att argumentera eller att skriva det man menar så precist man kan nog kan få mothugg, men det är ju en ren träningssak. Och jag tror inte lösningen är att alla luddar till sig och slutar tro att folk menar vad de skriver.
Manshatardiskussionen lämnar jag därhän, den är ett separat spår i tråden.
Du menar att du inte har sett att andra tycker BARNET är en aning uttjatat?Men det är ju för att det i dina inlägg verkar vara något som stör dig. Då tar jag det med dig, eftersom ingen annan just nu sagt till mig att det är ett oerhört jobbigt fenomen.
Ja, det är ju det jag sägerFast det är lite irriterande med BARNET. Det tycker jag också. Jag vet att det är en blinkning till Silverkedjan (var det väl?) etc, men versaler i varje inlägg där ordet nämns åratal efteråt?
Eller så säger det mer om mig och min tolerans för textavvikelser.
Men ge dig nu! 1.Vi skiter i din klasskompis från mellanstadiet, 2.Du är väldigt nära att vara en mobbare nuDu menar att du inte har sett att andra tycker BARNET är en aning uttjatat?
Ändå fortsätter du
Precis som min klasskompis i mellanstadiet.
Fast det är lite irriterande med BARNET. Det tycker jag också. Jag vet att det är en blinkning till Silverkedjan (var det väl?) etc, men versaler i varje inlägg där ordet nämns åratal efteråt?
Eller så säger det mer om mig och min tolerans för textavvikelser.
Ja, det är ju det jag säger
En människa som håller på så i åratal är väldigt "annorlunda"
Det är ett osunt beteende, lite maniskt
Nä jag tänkte vi kunde avsluta med att inse att vi tolkar olika.
Någon skrev ett bra inlägg i mitten på tråden om hur man kan välja att tolka inlägg positivt. Jag utgår nästan alltid från att folk har en dålig dag om det verkar vara tvetydigt. Och svarar därefter,
Det va inte jag som började skriva till @Hyacinth i denna tråden. Hen skrev till migJa fast alltså varför tog du upp det från första början om det nu inte är ett problem för dig?
själv får jag klåda av text i avvikande färg. Och hoppande smileysar.
Men jag tänker att det är sånt man får leva med när man kommunicerar i textform med främlingar.
Blinkningen är nog över numer, det har blivit ett egennamn för min avkomma jag är lite fäst vid.
Men kan vid behov starta en omröstning om fenomenet så får demokratin avgöra.