Bukefalos - ett forum för nätmobbing?

Ja, det är ju det jag säger
En människa som håller på så i åratal är väldigt "annorlunda"
Det är ett osunt beteende, lite maniskt :confused:

Nej, det tycker jag vore att dra på alldeles för stora växlar. Det blir väl en vana, helt enkelt. Maniskt och osunt kräver lite mer, skulle jag tycka.

Möjligen är det mer maniskt och osunt att irritera sig på något så trivialt som versaler än att använda dem. :cautious:
 
Nej, det tycker jag vore att dra på alldeles för stora växlar. Det blir väl en vana, helt enkelt. Maniskt och osunt kräver lite mer, skulle jag tycka.

Möjligen är det mer maniskt och osunt att irritera sig på något så trivialt som versaler än att använda dem. :cautious:
Flera har sagt till om att dom stör sig på barnet, ändå fortsätter personen i åratal
Visst är det lite märkligt beteende?
 
ina_dance5.gif
 
Nej det gör det inte
Ditt raljerande stör i trådarna det blir ot och totalt osammanhängande

Ah. Att jag ensam lyckas förstöra stämningen på ett helt forum måste ju anses vara något av en bedrift.
Jag antar att jag är både maffian och drevet då?
Jag ska försöka vara lika saklig som du i framtiden så det blir lite ordning på torpet och bättre stämning. Så här kan vi inte ha det, det är ju alldeles sant och riktigt.
 
Ha! Smaskaren från Lampans ungdom - avslöjad till slut! :nailbiting:

Hm, kanske hela tråden är en intrikat plan för att få mellanstadiesmaskaren att avslöja sig? :cautious:
Visst finns det såna människor, som gör så
Smaskar mer om någon ber dom sluta
Är inte det ett märkligt beteende?
Iallafall för en vuxen person :confused:
 
Nej, det tycker jag vore att dra på alldeles för stora växlar. Det blir väl en vana, helt enkelt. Maniskt och osunt kräver lite mer, skulle jag tycka.
Som när jag var ung och "cool" och fick för mig att jag skulle avsluta meningar men två punkter (fråga inte varför), det var en tag där jag alltid fick sudda ut en punkt eftersom det blev två på ren rutin..
 
Ah. Att jag ensam lyckas förstöra stämningen på ett helt forum måste ju anses vara något av en bedrift.
Jag antar att jag är både maffian och drevet då?
Jag ska försöka vara lika saklig som du i framtiden så det blir lite ordning på torpet och bättre stämning. Så här kan vi inte ha det, det är ju alldeles sant och riktigt.
Jag ser fram emot att möta dig i debatten i fortsättningen :up:
Det ska bli intressant att se om BARNET finns kvar
Eller om du kanske börjar smaska :D
 
Visst finns det såna människor, som gör så
Smaskar mer om någon ber dom sluta
Är inte det ett märkligt beteende?
Iallafall för en vuxen person :confused:
Jag tycker faktiskt inte det, inte i det här fallet i alla fall. Jag upplever det inte som att @Hyacinth skriver BARNET för att reta upp folk, jag har tolkat det som att det är ordet hen föredrar att använda om sitt barn. Det tycker jag att man kan acceptera, och jag tycker inte att hen ska behöva sluta med det bara för att vissa stör sig på det. (Drar mig till minnes ordet "jällefall" som användaren valde att fortsätta säga trots påpekanden om att det var svårförståeligt... :p)
 
Ah. Att jag ensam lyckas förstöra stämningen på ett helt forum måste ju anses vara något av en bedrift.
Jag antar att jag är både maffian och drevet då?
Jag ska försöka vara lika saklig som du i framtiden så det blir lite ordning på torpet och bättre stämning. Så här kan vi inte ha det, det är ju alldeles sant och riktigt.

Förstå vilket ansvar som vilar på dina axlar, när det nu visat sig att du är bukes herre och kulturbärare!:eek:

*går och hämtar ett fat med mjölk*:D
 

Liknande trådar

Bukefalos Detta togs upp i en annan tråd. Jag skall här försöka informera om hur jag ser på detta. Jag tar nu detta ur minnet, en del av detta...
Svar
0
· Visningar
1 135
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Då jag inte fått svar på PM så kommer jag ta det här offentligt i syfte att väcka diskussion om både min tråd och övriga trådar som...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
15 772
Senast: Inte_Ung
·
R
  • Låst
Bukefalos Efter att ha varit väldigt passiv i mitt skrivande här på Bukefalos. Men ändå varit här och läst nästan varje dag, har jag börjat att...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
11 007
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp