Buke trivia

Var det inte @cirkus som smet in på toan när hon var på besök hos någon för att kunna leka i varulvsleken? :rofl:
Nämn inte det där! Om jag någon gång skulle känna att jag behövde bli rejält nedtagen på jorden så skulle jag bara kunna gå in och läsa en varulvslek. Jag fattar INGENTING. Samma sak med Secret Santa. Där tror jag att jag NÄSTAN fattade ett år men det sket sig nog där också.

Jag får helt enkelt leva med att vara korkad. :(

@zassoo

Men jag kan inte minnas att jag haft en avatar med en strand? :confused: Var det inte denna?

litenibaringt_zpse0c0d3d0.jpg

Annars har du läskigt mycket bättre minne än jag :D

Jo det var den :o Nåja, jag kommer i alla fall ihåg hatten! :D Var är du nånstans då, om inte en strand? *måste veta*

Nämn inte det där! Om jag någon gång skulle känna att jag behövde bli rejält nedtagen på jorden så skulle jag bara kunna gå in och läsa en varulvslek. Jag fattar INGENTING. Samma sak med Secret Santa. Där tror jag att jag NÄSTAN fattade ett år men det sket sig nog där också.

Det som är så roligt!
Jag ska vara lekledare i nästa :)
Skitkul ju :D

• Har du träffat bukefalister IRL?
    Ja ett helt gäng. Senast i helgen hade jag trevligt besök av en buke-vän.
  • Har du plötsligt insett, när du läser en tråd, att någon du känner IRL också är bukefalist?
    Nej det har jag inte.
  • Har du träffat en partner på Buke?
    Nej.
  • Har du någonsin fått ett oönskat PM? Dvs oförskämt, skälligt, sliskigt osv.
    Nej. inte en enda gång faktiskt
  • Har du någonsin skickat ett sådant?
    Nej. Det har jag inte. (hoppas jag)
  • Har du någonsin skickat ett PM för att be om ursäkt för något du skrivit i en tråd?
    Nej. det tror jag inte heller
  • Har du använt dubbelnick någon gång det senaste året?
    Nej, inte ens i varulvslekar med dubbelnick.
  • När du får notiser om att någon gillat, kollar du vilket inlägg det gäller?
    Nästan alltid.
  • Har du någonsin deltagit i en insamling av pengar, saker osv till en bukefalist?
    Ja det har jag
  • Har du kopplat in myndigheter efter något du läst på Buke?
    Nej.
  • Har du någon på Ignore?
    Nej.
  • Vet du någon som ignorerar dig?
    Nej.
  • Har du någonsin blivit varnad?
    Nej.
  • Har du någonsin blivit bannad?
    Nej

Vi är två @mandalaki , min lilla calamari. Fattar inte reglerna, ingenting. Insett att jag är hopplös.

Tillägg: jag är missunnsam också, jag tänker gärna "jaha. Där är de och har kul utan mig" och snörper mentalt på munnen.

Tre. Jag fattar absolut ingenting. Det verkar liksom spännande och jag vill gärna läsa och hänga med, men det gåååår inte.

Vi är två @mandalaki , min lilla calamari. Fattar inte reglerna, ingenting. Insett att jag är hopplös.

Tillägg: jag är missunnsam också, jag tänker gärna "jaha. Där är de och har kul utan mig" och snörper mentalt på munnen.

Tre. Jag fattar absolut ingenting. Det verkar liksom spännande och jag vill gärna läsa och hänga med, men det gåååår inte.

Vi har en grupp! Vi som inte fattar varulvslekar. Så fint! :up:

Jo det var den :o Nåja, jag kommer i alla fall ihåg hatten! :D Var är du nånstans då, om inte en strand? *måste veta*
I en båt någonstans i Uganda! Hallå, det ser du väl?!?

;) :D

Förlåt för din krossade världsbild! Kan dock trösta dig med att det tar mig evigheter ibland att fatta vad folks avatarer föreställer så att du såg att det var en människa med hatt är ju alldeles fantastiskt bra gjort :D :up:

Vi har en grupp! Vi som inte fattar varulvslekar. Så fint! :up:

Lite OT, men jag författade en FAQ angående just varulvslekarnas regler etc till ett annat forum, med följande som en viktig fråga:

Fråga: VL-reglerna ser rysligt långa och komplicerade ut. Kan jag anmäla mig och vara med som deltagare, trots att jag inte riktigt har lyckats fatta hur allt hänger ihop?

Svar: JA! Det har aldrig förekommit här att någon har hoppat av för att den inte fattat när man väl har börjat.

Just sayin'. :)

Jag har lekt ett tresiffrit antal varulvslekar och jag har svårt att hänga med om jag läser i någon av de trådar jag jag själv inte deltar i :laugh:.

Jag har ofta svårt att begripa saker när jag är med och leker också :cool:

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 190
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 910
Tjatter (Föreslår copy+paste på frågorna så att inte allt hamnar i citat) Har du någon gång bytt nick? Har du/har du haft dubbelnick? PM-ar... 5 6 7
Svar
134
· Visningar
8 200
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka